Wpis z mikrobloga

  • 0
@johny-kowalski: Tak, dziękuję - znam przepisy i wiem ile mi przysługuje kasy, pytaniem jest:

1. Czy strajk pracowników lufthansy łapie się na wyjątki z ustawy?
2. Czy strajk ten łapie się na wyjątki z ustawy w szczególności, że to już któryś z rzędu strajk i lufthansa mogła temu zapobiec?
3. Czytałem, że wielu osobom na pałe uwalają reklamacje i teraz czy szli drogą sądową czy wystarczyło wezwać do zapłaty listownie i
@sliti666: Kiedyś kolega za opóźniony lot z ich winy dostał odszkodowanie bez żadnych pytań. Jeśli to był strajk ich pracowników, to ich wina, muszą wypłacić.
@sliti666

Strajk własnych pilotów lub personelu pokładowego i naziemnego nie zwalnia jednak linii lotniczej ze zobowiązań płatniczych. Zgodnie z obecnym orzecznictwem, wewnętrzny strajk nie jest uważany za "nadzwyczajną okoliczność" w rozumieniu rozporządzenia, jak wyjaśnia centrum porad konsumenckich.


https://www.tz.de/verbraucher/fluggaeste-ersatzflug-erstattung-verdi-streik-lufthansa-flugverkehr-flughafen-rechte-ansprueche-92840629.html
@sliti666: podpinam się, przebookowali mi lot tak że lądowanie mam 12h później niż planowane. Z automatu bez opcji wyboru ani nic. Jak coś to można się skumać i podpowiadać sobie razem co z dziadami zrobić żeby wydoić dudki za stres i #!$%@? planów ( ͜͡ʖ ͡€)
  • 0
@Buli98: Wysyłałem zgłoszenie przez ich formularz zaraz po tym jak mi odwołali lot 2 osobom przyznali 600 euro odszkodowania, jednej nie XD (ten sam lot itd. tylko na innej rezerwacji), ale przysapałem do nich o to i przeprosili i poprawili decyzję. Hajs już mam na koncie, więc bilety mi się zwróciły