Aktywne Wpisy
inko-gnito +51
Ktoś rozumie ten fenomen posiadania jak największej ilości samochodów w polskich domach? Coraz częściej widzę sytuacje, gdzie liczba samochodów=liczba dorosłych mieszkańców+1 i jeszcze do tego traktor xD
Niektóre podwórka wyglądają jak komisy. Znakiem szczególnym tych komisów jest wiek aut. Wszystkie auta są pełnoletnie lub zbliżają się do pełnoletności.
#motoryzacja #samochody #polska
Niektóre podwórka wyglądają jak komisy. Znakiem szczególnym tych komisów jest wiek aut. Wszystkie auta są pełnoletnie lub zbliżają się do pełnoletności.
#motoryzacja #samochody #polska
![Savvv](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Savvv_oLg18frvJk,q60.jpg)
Savvv +57
Dlaczego ludzie świadomie kupują klawiatury bez części numerycznej? Autentycznie pytam, dlaczego to jest popularne? #kiciochpyta #pcmasterrace
Powiedźcie chuopu, jak się robi ronda na motocyklu? Zwłaszcza te mniejsze i jak nie można jechać płynnie pochylonym, bo jakiś ciul przed nami się wlecze. Co wtedy?
Bo mi to sprawia trudność.
@WolvvloW: to znaczy że kompletnie brakuje ci podstaw jazdy na motocyklu.
Ćwicz ósemki aż do pozygu.
Jak motocyklem jedziesz te 2km/h to jedziesz jak na rowerze, na rowerze też przyspieszasz i hamujesz na rondach?
(Chyba że nie umiesz na rowerze jeździć to nie było pytania)
Na rowerze sprzęgła nie mam.
@WolvvloW: na półsprzęgle się nie jeździ. Nie znam motocykla który na minimalnych obrotach jedzie więcej niż 5km/h. Tylko nie mów mi że na rondach jeżdżą wolniej. A ósemki jak robisz też na półsprzęgle?
I może dlatego się obawiam, że go zadusze
@WolvvloW: no i znaleźliśmy winowajcę, jedź na plac weź dwie butelki wody i ustaw jedną od drugiej w odległości 8m i rób jak najciaśniejsze 8 jak motocykl zadyszka się na 1biegu bez gazu to wkręć mu minimalne o 0,5 obrotu śruby a po ćwiczeniach wykręć te 0,5obrotu.
8 to najlepsze ćwiczenie na początek.
@WolvvloW oczywiście, że sie motocyklem jeździ na półsprzęgle przy wolnych manewrach. Musisz wyczuć ten moment w położeniu klamki sprzęgła, kiedy moto zaczyna ruszać i w tym położeniu utrzymywać klamkę sprzęgła, dodatkowo operujesz gazem i tylnym hamulcem jeśli zachodzi taka potrzeba.
Zasady te są bardzo ważne szczególnie w przypadku ciężkich motocykli, ale zasada jest taka sama.