Wpis z mikrobloga

Szukam porady bo jestem w tym kompletnie zielony...
Chciał bym założyć stronę internetową w formie bloga w którym zamieszczał bym efekty swoich prac w postaci: interaktywnych map (przybliż, wybierz pozycję itp.) opisujących zjawiska abiotyczne czy biotyczne np. pożary, susze, gradacje owadzie na terenie naszego kraju + mój komentarz w formie tekstu. Znalazłem stronę (link) podobną do tego co chciał bym osiągnąć, jednak brakuje mi tam elementu dynamicznego jakim była by ww. interaktywne elementy jak mapka czy animacja. Zdaje sobie sprawę że muszę mieć domenę i hosting.
1. Czy znacie może miejsce gdzie nie zjedzą mnie koszty roczne utrzymania domeny i hostingu? Dajmy na to łącznie do 100 zł/rok? - biedak jestem. A chcę w jakiejś formie przekazać swoją wiedze szerszemu gronu.
2. Zdaję sobie sprawę że takie rzeczy mogę wrzucać na twitterX czy inne portale. Planuję te portale wykorzystać do "reklamy" mojego bloga, tylko do tego.
3. Planuje stworzyć wszystko w wordpress-ie (jako że marny ze mnie programista) czy dam radę wszystko to co powyżej tam ogarnąć?
4. Inne środowisko/miejsce gdzie mógł bym prowadzić takie przedsięwzięcie?
5. Dziękuję za pomoc i komentarze, nawet te nic nie wnoszące ( ͡º ͜ʖ͡º)

#wordpress #stronainternetowa #hosting #domenyinternethosting #domeny
  • 9
@zaczarowanykorzen: Cześć, zapoznaj się z naszą ofertą https://hostido.pl/polecam/WYKOP
Pakiet NVME 1 powinien być wystarczający na Twoje potrzeby. Z ww linkiem zapłacisz za niego 48,22 zł brutto w pierwszym roku a za odnowienia 60,27 zł brutto.
Do tego domena .pl rejestracja na pierwszy rok 12,29 zł brutto i przedłużenia w cenie 62,72 zł brutto.
W razie czego zawsze możesz przejść na wyższy pakiet, bez problemu zrezygnować i masz 30 dni testu gratis.