W przetargu na audyt CPK związany z podprogramem kolejowym zostały zawarte założenia do wykonania audytu oraz szczegółowo opisane inwestycje, które zostaną wstrzymane, a które nie. Tak to się prezentuje na mapie (zielone do kontynuacji, brązowe wstrzymane). Czyli nowy rząd najprawdopodobniej planuje kontynuować proces inwestycyjny dla ~1700 z 1981km nowych linii planowanych do budowy przez CPK ( ͡°͜ʖ͡°). Koszt tylko do 2030 roku? Co najmniej 70mld zł.
Widać nawet pis ma w dupie wschodnią Polskę i nie planowało szybkiej kolei przez lublin xD
@Pituch: Ta modernizacja się jeszcze nie zakończyła, dopiero bodajże w 2027 na całej długości z Lublina do Warszawy będzie można jechać pociągiem 160km/h. A kolej dużych prędkości do Lublina? Panie, megalomania i sny o potędze ( ͡°͜ʖ͡°)
Źródła:
https://portal.smartpzp.pl/cpk/public/postepowanie?postepowanie=62637053
https://www.skyscrapercity.com/threads/lk-54-56-kdp-trawniki-krasnystaw-zamość-tomaszów-lubelski-hrebenne-ua.2396485/page-5#post-187443353
Program wieloletni CPK na lata 2024-2030.
#cpk #skyscrapercity #inwestycje #infrastruktura #polska #polityka #bekazpisu #4konserwy #neuropa
Widać nawet pis ma w dupie wschodnią Polskę i nie planowało szybkiej kolei przez lublin xD
@Pituch: Ta modernizacja się jeszcze nie zakończyła, dopiero bodajże w 2027 na całej długości z Lublina do Warszawy będzie można jechać pociągiem 160km/h. A kolej dużych prędkości do Lublina? Panie, megalomania i sny o potędze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@WaveCreator: Ogólnie to masz rację, plus ciąg KDP Wro-Poz i dalej Wro-Ktw-Krk powinno być 250km/h