Wpis z mikrobloga

bardzo ważne pytanie, gram w #gothic2 z dodatkiem noc kruka jako paladyn, aktualnie jestem w jarkendarze i zastanawiam się czy lepsze jest ulepszenie broni jednoręcznej do 30% i maxowanie siły, czy dodanie 65 punktów w zręczność a następnie całej reszty w siłę tak, by móc nosić miecz mistrzowski a wcześniej rapier który obrażeniami zdecydowanie przewyższa bronie typowo pod siłę, czy warto robić coś a'la hybrydę dex + strength, czy bardziej opłacalnym jest pójście full siła + 1h lub 2h broń, lub Dex + łuki? z góry dziękuje za porady, jestem lekko zielony.
Przy okazji byłbym wdzięczny jeszcze za podpowiedź od ilu punktów siły/zręczności można użyć potionów/roślinek wzmacniających statystyki

#gothic #gothic2 #gothic2nk
  • 11
@Samochodzik_: idź w samą siłę, używać mikstur i tabliczek możesz od 64 albo 94, zależy ile masz cierpliwości, a umiejętność broni też dajesz do około 64 z trikiem że dochodzisz do 59 a potem kupujesz 5 punktów po starej cenie do 64. i potem używasz tabliczek

ogólnie buildy w gothicu to albo full siła czyli broń 1h/2h, albo full dex, z łukiem. W obu przypadkach nie opłaca się robić hybryd.
@Samochodzik_: miecz mistrzowski możesz śmiało używać do końca gry a jak się nauczyć zręki do 60 a potem dodasz bonusy i eq to możesz okraść każdego a to da bardzo dużo golda i bardzo dużo expa mierzonego w wielu poziomach. Jest na tyle dużo punktów do wydania że jeszcze zdążysz podpakować miecz i siłę.

Spokojnie możesz przy 60 siły zacząć używać tabliczek potem i zbierać bonusy. Ewentualnie trochę nadpłacisz później ale
@Titsuman: orientujesz się może w takim razie jaka broń jest alternatywą dla rapiera? miecz wydaje sie być zadziwiająco silny, a jesli chodzi o bronie pod siłę najlepsze co mam w ekwipunku o wielki topór/ dlugi miecz 90/90 lub 85/85