Wpis z mikrobloga

24.11.2023 r. - kupno ekspresu DeLonghi Dinamica Plus ECAM 370.70.B w sklepie al.to przez żonkę
16.12.2023 r. - rozpakowałem ekspres (był to prezent i czekałem z otwarciem) i już od pierwszej kawy, kawa zamiast lecieć to kapała (mam filmy)
17.12.2023 r. - zgłoszona reklamacja (rekojmia)
05.01.2024 r. - pismo o uznaniu reklamacji, wada młynka który został wymieniony
12.01.2024 r. - ekspres odebrany, uruchomiony i po paru kawach to samo, kapie, w tym samym dniu zgłoszona kolejna reklamacja
22.01.2024 r. - pismo o odmowie reklamacji, wg autoryzowanego serwisu powodem kapania była niepoprawna regulacja grubości mielenia (3,5), po zmianie na 5 wszystko działa dobrze

No ok, może mają rację, nasz błąd, czekamy na ekspres z powrotem.
JA: 26.01.2024 r. - Kiedy będzie ekspres odesłany z powrotem?
AL.TO: 29.01.2024 r. - skierowałam zapytanie w tej sprawie do Działu Technicznego. Wrócę do Pana z informacją gdy otrzymam odpowiedź.
AL.TO: 29.01.2024 r. - produkt wrócił do nas z Autoryzowanego Serwisu Producenta. Obsługa powinna zakończyć się jeszcze w tym tygodniu.
JA: 02.02.2024 r. - Proszę o konkretną informacje w sprawie wysyłki ekspresu.
AL.TO: 05.02.2024 r. - skierowałem wiadomość do serwisu i oczekuję na odpowiedź.
JA: 05.02.2024 r. - Proszę o informację po co Pan skierował wiadomość do serwisu skoro dnia 29.01.2024 r. od Pani W... W... otrzymałem wiadomość że: "Produkt wrócił do nas z Autoryzowanego Serwisu Producenta. Obsługa powinna zakończyć się jeszcze w tym tygodniu.
AL.TO: 05.02.2024 r. - Skierowałem wiadomość po to, aby ustalić kiedy możemy spodziewać się przesyłki.
JA: 09.02.2024 r. - Proszę o informację gdzie znajduje się reklamowany ekspres z reklamacji nr RMA/AL/PL/24/02/50563. Czy jest to serwis Delonghi czy Państwa serwis?
AL.TO: 09.02.2024 r. - produkt wrócił do nas z autoryzowanego serwisu producenta. W ciągu najbliższych dni reklamacja zostanie zakończona.
JA: 09.02.2024 r. - Proszę o informację co się dzieje z ekspresem z reklamacji nr RMA/AL/PL/24/02/50563.
Reklamacja została zgłoszona 12.01.2024 r. Odpowiedź na reklamację dostałam dnia 22.01.2024 r. Od tamtej pory zero konkretów.
Informację jakie otrzymałam od sklepu stwierdzają, że z serwisu, czyli od Państwa nie jest wysyłany ekspres z powrotem do mnie. Na potwierdzenie zrzuty ekranu z wiadomości, iż do "serwisu sklepu" dotarł ekspres z "autoryzowanego serwisu Delonghi".
Nie mogę się doprosić konkretów od sklepu, dlatego proszę Państwa z serwisu o poważną i konkretną odpowiedź.
Na konkretną odpowiedź czekam do wtorku. We wtorek będą podjęte inne działania w sprawie.
AL.TO: 09.02.2024 r. - zgodnie z przesłaną w decyzji informacją sprzęt znajdował się w autoryzowanym serwisie producenta, a po powrocie produktu musi on zostać zweryfikowany. Być może czynności serwisowe zakończą się do wtorku, ale nie posiadam konkretnego terminu zakończenia reklamacji. Proszę o oczekiwanie na zakończenie zgłoszenia.

No i we wtorek, 13.02. wysłali ekspres. Dziś dotarł. I działa jak na razie, z tym, że: górna pokrywa na kawę jest porysowana, a co mnie najgorzej zdenerwowało, brak naklejki z nr ekspresu. Czyli po coś to oderwali!!! Można od nich w takiej sytuacji wymusić aby dali nowy ekspres bo tak na prawdę nie wiem czy to jest mój.
Na zdjęciach spód ekspresu przed pierwszą reklamacją i spód z dzisiaj.

#afera #oszukujo #pomocy #prawo #wykopefekt
kamilox4 - 24.11.2023 r. - kupno ekspresu DeLonghi Dinamica Plus ECAM 370.70.B w skle...

źródło: Ekspress naklejka

Pobierz
  • 5