Aktywne Wpisy
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Werchm96new +4
#hotelparadise otwieram nitkę na taką zabawę. (Sami sobie musicie to szybko zrobić). Wypisujemy od 1 do 9 (allstars też) edycji po kolei, pierwsze osoby z danej edycji, które przychodzą Wam na myśl. Ja zacznę:
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
Z drugiej strony od lat mieszkam w dziurze, gdzie nie za bardzo są warunki i w lecie jedyne, o czym myślę, to uciec stąd jak najdalej. Poświęcenie innym pasjom, powrót do IT po godzinach, będzie wymagać kompromisów i poprawy warunków.
Ech, gdybym był 0ski i miał super warunki w domu do rozwoju pasji, to rzuciłbym rower natychmiast w kąt.
Na razie mijają dni, miesiące, lata i nie mogę się zabrać do niczego po godzinach, bo ch..owe warunki.
Nocna jest, to nie taguję rower, by nie budzić, ale chętnie poczytam opinie rowerzystów z branży IT.
Stan dawniej:
- duża motywacja
- duże wsparcie drużyny
- brak sprzętu
- cały wolny czas na rowery
- duże możliwości organizmu
- brak wsparcia
- traktowanie tego serio
- brak auta
Stan dziś:
- sprzęt jest (dziś średnia półka, bo ludzi stać na lepsze)
- drużyna istnieje tylko teoretycznie
- słaba motywacja
- organizm wyczerpany
- nie ma Cyklokarpat
- mniej czasu (chęć powrotu do innych pasji)
- brak wsparcia
- brak auta