Wpis z mikrobloga

Wyraźnie napisałem tam: " Nie zapraszam do dyskusji".
Nie minęła nawet godzina i ukazało się ponad 100 komentarzy z kwikiem rozhisteryzowanych półgłówków. Nikt nie potrafi tak celnie jak JA uderzyć w czułe struny motłochu!
Wszystkich zainteresowanych chińska motoryzacją, fabrykami i życiem w Chinach zapraszam na mój kanał YouTube
Na zdjęciu mój LEAPMOTOR C01 o którego wykopki się zesrały z zazdrości xD
#thebestofmirko #motoryzacja #bekazpodludzi
LuckyStrike - Wyraźnie napisałem tam: " Nie zapraszam do dyskusji".
Nie minęła nawet ...

źródło: 2022092901461582

Pobierz
  • 111
@LuckyStrike: Nie reaguj na przygłupów, często palną jakiś tekst jak katarynka byleby zgarnąć parę plusów. Każdy mirek 'robiący karierę' w obcym kraju był i jest znienawidzony.

Jak podniesiesz temat kondycji rynku aut i jaka jest potencjalna konkurencja dla europejskich marek, to zmienią ton.

Szerokości i oszczędności!
Wyraźnie napisałem tam: " Nie zapraszam do dyskusji".


@LuckyStrike: jak se wykupisz ogłoszenie albo klepsydrę w Wyborczej, to będziesz mieć obwieszczenie bez dyskusji.
Ale jak zamieszczasz oswiadczenie na portalu gdzie pod twoim tekstem jest domyslnie pole do komentarza, to czego ty się #!$%@? spodziewales? Awizo? xD
I kto tu jest półgłówkiem to bym polemizował, ale nie zapraszam do dyskusji bo nie ma o czym. Sprawa jest ewidentna. xD
Ps. A ten
@LuckyStrike: w ogóle w 2023 roku sprzedało się 1,8kk tesli, gdyby Musk zarabiał na jednej $1906 mógłby wykupić całe to leapmotors i wysłać uwaga prywatną rakietą w kosmos xD ale kozackie te kińczyki, tam musi być na bank lepiej niż w USA xDDDDDDDDD
@LuckyStrike: Jak wygląda kwestia bezpieczeństwa w takim aucie? Jaki ma wynik w ncap? Bo wygląda średnio, ale cena atrakcyjna i jeśli jest bezpieczny to miałby wzięcie poza Chinami, ale jeśli składa się jak paczka chipsów to lipa i nic dziwnego, że nie planują wyjścia poza Chiny.
@LuckyStrike: Niezłe ceny.

samochody w Chinach kosztują tyle, ile muszą kosztować, żeby ludzie je kupowali. Dla odmiany w Europie mamy skrajną nadregulację rynku, która (foliowa czapeczka opada powoli) jest na korzyść producentów. Mogą oni śmiało powiedzieć: zobaczcie, przez te normy emisji spalin, przez te elementy obowiązkowego wyposażenia nasze koszty budowania samochodów drastycznie wzrastają. Wskutek tego auto tej wielkości musi kosztować 200 tys. zł. To dlaczego w Chinach kosztuje 50 tys. zł?
są chińskie elektryki które dorównują Tesli,


@yuio: dorównać tesli to jak wygrać z psem w szachy xD są naprawdę spoko chińskie elektryki, które zjadają wszystkie elektryki na śniadanie. Choćby suv od Lotus NYO.