Mam 32 lata i kupiłem sobie pierwszą szosę, AMA XD
Jest w stanie do remontu, muszę zmienić pedały, owijkę na kierownicy, przerzutki i hamulce do regulacji, trochę go rdza bierze, ale da się jechać ( ͡°͜ʖ͡°) 350 jurków to chyba nie taka zła cena. Jaram się moim rowerem made in Japan xD
@Damasweger: zanim ludzie zaczną hejtować że przepłacone, daj proszę jak skończysz remoncik zdjęcia i kosztorys :] Najważniejsze z waznych, szosa ma cieszyć właściciela :]
Też kiedyś kupiłem stara szosę Peugeota, jednak o ile samochodem, czy skuterem 30 letnim da się normalnie jeździć, to w przypadku roweru dla mnie to przepaść i teraz leży i się kurzy. Tym bardziej że na gotowo to pewnie koło 2500 wyjdzie, a za to już da się coś nowego kupić. Ale i tak powodzenia życzę i z chęcią bym zobaczył relacje z przywrócenia do stanu sprawności.
1986 – The iconic DX-3000 for many. The parts may have been a bit mix-and-match but the bold yellow and black colors really made this one appealing for many. Parts were mid grade Shimano along with an SR crank so nothing exotic. Despite being a mid-level ride, the ’86 DX-3000 remains high on my “gotta own one”
Jest w stanie do remontu, muszę zmienić pedały, owijkę na kierownicy, przerzutki i hamulce do regulacji, trochę go rdza bierze, ale da się jechać ( ͡° ͜ʖ ͡°) 350 jurków to chyba nie taka zła cena. Jaram się moim rowerem made in Japan xD
#rower #szosa
@Damasweger: za to co na zdjęciu to bardzo zła. I jeżeli to jest twoje ustawienie siodełka, to chyba sobie za duży rower kupiłeś.
@drwal_i_drewutnia: euro.
@Damasweger: Skoro tak to może mój projekcik się spodoba.
Właśnie znalazłem taki sam (dx-3000) w tym samym malowaniu za 150€. Są jeszcze tańsze sztuki.
Ale i tak powodzenia życzę i z chęcią bym zobaczył relacje z przywrócenia do stanu sprawności.
Fajny staroszkolny rower (。◕‿‿◕。)
1986 – The iconic DX-3000 for many. The parts may have been a bit mix-and-match but the bold yellow and black colors really made this one appealing for many. Parts were mid grade Shimano along with an SR crank so nothing exotic. Despite being a mid-level ride, the ’86 DX-3000 remains high on my “gotta own one”