Wpis z mikrobloga

#leagueoflegends

Przegladajac social media odnoszę wrażenie, ze G2 idzie drogą FNC. Narazie tylko na reddicie, ale pewnie na tez wkrotce na rifcie. Jakakolwiek krytyka tego, ze graja jak gowno i ich zwyciestwa to męczenie buły konczy sie downvotami. Ta druzyna miala byc S+ tierem i nasrac na kazdego, po to niby zatrzymali caly sklad XD. Wymowki tego betonu tez sa niezle, a to Hans powieksza tylko swoj champion pool po kilkunastu latach, a to specjalnie nie cisna, zeby grac mape, a to regularny split nie ma znaczenia, a w ogole to ten sklad jest tylko pod LEC, bo bardzo potrzebujemy 2137 pucharku, a nie lepszej gry na MSI czy worldsach XDD. Powiedzcie kibicowi np Bayernu czy PSG, ze ich liga mistrzow nie interesuje, tylko kolejna z rzędy wygrana w lidze XD. A tylko spróbujcie skrytykować BrokenBlade'a to was zjedzą. Jakakolwiek krytyka to hejt teraz.

A czemu uwazam, ze G2 poleci droga FNC? Z prostego powodu, chca sciagac obiektywnie najlepszych graczy w EU a obecnie to nie ma nikogo kogo mozna by wyroznic. Jankosa i Flakkeda beda sciagac znowu? I zanim mi ktos napisze, ze sciagali rookich jak targa/flakked/yike, to juz odpowiadam. Sciagneli ich tylko dlatego, ze opcje numer 1 nie przyszly. No #!$%@?, Flakkeda i Targe to #!$%@? od razu jak Hans stal sie dostepny(a chcial grac z Mykim), Jankosa tez #!$%@? bo sie napalili na Elyoye, ale #!$%@? z tego wyszlo wiec Jajka sciagneli jako opcje awaryjna. Swoja droga dalej uwazam, ze wyjebia Yike'a jak tylko Elyoya bedzie do wziecia. A same kontrakty Hansa,Yike'a i Mykiego sa do 2025, czyli idealne pod contract jail ( ͡° ͜ʖ ͡°). Wiec albo sie skonczy na braniu jakiś sciekow pokroju Upset, albo niesprawdzonych ludzi z ELR i liczenie, ze wypalą i Caps ich ogarnie tak jak ogarnal Targamasa, chociaz wtedy mial Jankosa tez do tego.
  • 3
  • Odpowiedz
@Vezz jeszcze z argumentem, że zostali drugi rok z tym składem byłbym w stanie się zgodzić o ile na msi/ worlds coś sensownego pokażą. A tak to równia pochyła w dół. Nie przekonuje mnie to g2 po tych meczach które były. BB wypada fatalnie, yike to niby coś robi choć częściej wygląda na to, że fartem jest w dobrym miejscu w dobrym czasie. Caps to loteria, a bot wygląda meh.
  • Odpowiedz