Wpis z mikrobloga

#blender #unity3d #unity

Proszę o pomoc, bo chyba robię coś nie tak. Dodaje kości w blender, są tylko 3 + IK target. Exportuje FBX i wrzucam do unity, i mam już wiecej kości. Na górze unity, na dole blender, po prawej ustawienia exportu FBX w blender.

Pytanie : skąd ta dodatkowa kość? można to jakośś usunąć? Robię błąd przy eksportowaniu?
420_3 - #blender #unity3d #unity

Proszę o pomoc, bo chyba robię coś nie tak. Dodaje ...

źródło: problem

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
Mogę się mylić, ale podczas importu szkieletu do Unity były chyba jakieś opcje do wyboru, które decydowały o tym jak będzie on interpretowany przez silnik. Być może to ma coś z tym wspólnego.
  • Odpowiedz
via Wypiek
  • 0
@stigmatic też mi się wydaje że to ma coś wspólnego z eksportem, próbowałem wyłączyć domyślnie włączone "leaf bones" ale nie pomogło.

Edit: a przeczytałem dopiero z importem, może i tak. Dzięki pokombinuje z rig options w unity.
  • Odpowiedz