Wpis z mikrobloga

@koala667: kto neguje cpk to beka z niego. Tak wgl jak budowali u Niemca odpowiednik naszego cpk to równie do chodziło do srogich wałów ale to nie dobra mówić o tym. Mimo wszystko wybudowali i jak są promocje na loty w fajne miejsca to Polacy muszą jeździć do Hansa.
@Kauabang: niby nie, ale tez trochę tak. Od czegos trzeba zacząć a żeby zacząć rozmowę to trzeba mieć przygotowane grunt. Inaczej nie ma o czym w ogole mowic z takim dhlem czy innym fedexem. Dla nich wizja ze za 15 lat powstanie port to #!$%@? a nie wizja
Inaczej nie ma o czym w ogole mowic z takim dhlem czy innym fedexem


@antslom: Najpierw musiałbyś ich nakłonić by zbudowali tu swoje centrum operacyjne a raczej wątpię że będzie im się tu opłacało jak taki DHL ma swoje w Lipsku.
No idealnie pokazuje że ten gówno projekt musi być propagandą i kłamstwami pompowany by udowodnić że to świetny pomysł.


@sylwke3100: Uważam że to bardzo dobry projekt. W połowie 2010 roku powstał raport „Koncepcja Lotniska Centralnego dla Polski – Prace analityczne”. Stwierdzał on, że dynamiczny wzrost przewozów pasażerskich w Polsce doprowadzi wkrótce do wyczerpania możliwości przewozowych Lotniska Chopina. Planowano wówczas, że do 2020 roku powstanie zupełnie nowy port lotniczy a Okęcie będzie
@sylwke3100: tak, ale już np Fedex ma na CDG tak samo jak i ASL. DHL ma jeszcze w Malpensie drugie miejsce operacyjne. W lotnictwie jest ogromny problem z dobrze rozbudowanym Hubem i ludźmi, którzy by tam pracowali. Europa Wschodnia mogłaby być dla nich świetnym rynkiem, zważając na to, ze mamy duże zaplecze inżynierskie czy potencjał ludzki.

Nie udanym projektem był LGG, z którego wyszło ASL z racji na pojemność lotniska i