Wpis z mikrobloga

Mam problem, a co mi szkodzi zapytac tutaj tez?

Przybliżę tło.

Rzecz dzieje się w UK.

Galaxy 2016 2,0 Dizel, automat.

Od jakiegoś czasu zupełnie z przypadku zaczął wyświetlać mi się błąd w następującej kombinacji.

ESC – Wymagany serwis – pomarańczowy
Sprawdź pilot parkowania – pomarańczowy
Wspomaganie startu z górki niedostępne – pomarańczowy.

Do tego ikonka ABS.
I tak błąd pojawiał się i znikał, podczas pojawienia się błędu samochód lekko za szarpał, i potem normalnie jechał.

Powyższe problemy nie sprawiały dużo zawodu, natomiast następny problem mam aktualnie z OSTRYM skręcaniem ze średnią prędkością podczas skręcania i hamowania pod hamulcem czuć tarcie bądź zgrzytanie i samochód praktycznie nie hamuje.

Tak więc, jeżeli widzę zakręt na horyzoncie muszę maksymalnie zwolnic, żeby go wykonać.

Byłem już u polskiego mechanika, który myślał, że to sensor, lecz sensor sprawny odesłał mnie do serwisu forda.

Serwis forda tez usterki nie wykrył, mimo że jest ona wyczuwalna.

TLDR Auto jeździ sprawnie, ma problemy przy ostrych zakrętach czuć tarcie pod pedałem hamulca oraz siła hamowania jest dużo mniejsza.

Czytałem w internecie, że może być to CZUJNIK KONTROLI SKRĘTU, chętnie wysłucham waszych opinii.
#naprawasamochodow #mechanikasamochodowa #motoryzacja
  • 7
  • Odpowiedz
@trzaichlac69: WG ford'a brak błedów.
Nowym objawem jest to ze jezeli skrece kierownica na FULL w lewo i zaczne hamowac wybija mi bład z hamulcami na czerwono.

Oraz kierownica jest DUZO cięższa do sterowania.

Tak samo jest z cofaniem i skrecaniem kierownica w lewo, ABS / ESC / BRAKES / HILL START / PARK Pilot wszystko swieci
  • Odpowiedz