Wpis z mikrobloga

Mirki, jak tam wrażenia z gry nowym zamkiem? Ja to widzę tak, że poziom trudności jest wyśrubowany do poziomu absurdu. I nie byłoby w tym nic złego, bo to jest dodatek dla hardkorowych fanów, którzy w trójce przeszli już wszystko. Tyle, że taka koncepcja zabija kreatywność i inwencję gracza. Mam na myśli to, że podstawka i łatwiejsze mody pozwalały przejść scenariusz na wiele różnych sposobów i tolerowały błędy gracza. Tymczasem tutaj tylko jedna droga zmierza do sukcesu - taka, jaką założyli sobie autorzy. Musimy tylko odkryć "co poeta miał na myśli" i podążać obmyśloną przez niego drogą. Jak po sznurku, bez żadnych odstępstw. Gra ich po prostu nie wybacza.
#homm3 #hota
  • 3
@Senior_Mordino: ogólnie mi się podoba. Fajnie, że jednostki są oryginalne pod względem umiejek, chociaż jeszcze nie wiem co o nich myśleć bo niektóre wydają się przegięte. To co robi Gunslinger to jak to zobaczyłem to miałem w głowie wielkie WTF. Sam zamek mi się podoba. Fajny jest bank, ciekawy grall. Pogram więcej to sobie wyrobię ostateczne zdanie. W kampanie nie grywam, więc nie mam zdania na ten temat.
Mirki, jak tam wrażenia z gry nowym zamkiem? Ja to widzę tak, że poziom trudności jest wyśrubowany do poziomu absurdu. I nie byłoby w tym nic złego, bo to jest dodatek dla hardkorowych fanów, którzy w trójce przeszli już wszystko. Tyle, że taka koncepcja zabija kreatywność i inwencję gracza. Mam na myśli to, że podstawka i łatwiejsze mody pozwalały przejść scenariusz na wiele różnych sposobów i tolerowały błędy gracza. Tymczasem tutaj tylko