Wpis z mikrobloga

  • 0
Lepsza sprawność ma większą wagę niż mniejsza ilość części.


@777300: czy ja wiem? P&W weszło w całości w silniki GTF i praktycznie od początku są z nimi problemy (w sumie to chyba tylko kontrakt na f135 ratuje im tyłek).
Koszty długich lub częstych przestojów są zdecydowanie większe niż X ton paliwa rocznie
  • Odpowiedz
@xan-kreigor: Z tego co wyczytałem to problem z GTF, być może tylko jeden z wielu, dotyczy rotora turbinywysokiego ciśnienia. Jest ro wydaje się niezależne od samej konstrukcji GTF, a dał dupy chyba dostawca w związku z zanieczyszczeniem stopu. Mimo wszystko, gdzieś kojarzę grafikę, ze koszt paliwa jest jednym z największych ponoszonych przez linie lotnicze, wiec zwiększenie sprawności to absolutnie priorytet. Dodatkowo od jakiegoś czasu jest presja na ekologiczne latanie, wiec naciski
  • Odpowiedz