Wpis z mikrobloga

#gothic

myślicie że gdyby teraz powstała gra bardzo podobna do #gothic pod względem fabularnym, zawierająca wszystko to, co cenią fani serii od aspektów humorystycznych do wysokego poziomu trudności (poziom nocy kruka) to mogłaby odnieść sukces i byłaby grana przez community? czy jest to kwestia tylko i wyłącznie nostalgii do gry a obiektywnie jest #!$%@? (gra miałaby zbliżenie #!$%@?ą grafikę ale byłaby bardziej grywalna i dostosowana do dzisiejszych standardów) (wstawiam jeszcze raz bo #!$%@?łem ankiete)

#gothic2 #gothic2nk #gothic #kronikimyrtany

czy taka gra miałaby sens

  • miałaby dużo sensu 41.3% (26)
  • nie miałaby sensu 30.2% (19)
  • sprawdzam wyniki 14.3% (9)
  • jebać gothica 14.3% (9)

Oddanych głosów: 63

  • 9
  • Odpowiedz
to mogłaby odnieść sukces i byłaby grana przez community?


@Samochodzik_: Oczywiście że nie. Gra była u nas popularna nie dlatego że była jakoś szczególnie wybitna, ale dlatego że działała na większości kartoflanych kompach i miała dużo seedów na torrentach.
To tak jakbyś zapytał, czy w dzisiejszych czasach niejako "kultowy" u nas Fiat 126p miałby obecnie rację bytu. On stał się kultowy nie dlatego że był świetny, tylko dlatego że nic innego
  • Odpowiedz
@Samochodzik_: pewną ograniczoną siłę przebicia by.pewnie miała, ale raczej nie osiągnęłaby sukcesu. Jeśli jej zaletami miałoby być to, czego.gracze szukają w Gothicu, to byłaby sytuacja, gdzie zapotrzebowanie graczy na te elementy po prostu jest zaspokajane Gothickiem, który w dodatku miałby, w przeciwieństwie do nowej gry, aurę nostalgii i sprawdzonego dobrego rozwiązania. Więc część osób by się skusiła, ale wielu pewnie podeszłoby na zasadzie "okej, fajnie że jest, ale to co ma
  • Odpowiedz
@Krs90: tak, śmigała jak odrzutowiec, szczególnie w dniu premiery. Chyba nie grałeś na minimalnych/lekko wyższych niż minimalne wymaganiach sprzętowych. Ja tak, i powiem ci, pokaz slajdów na standardowych ustawieniach. Obniżenie tekstur do prawie minimum (wszystko wyglądało jak mleko) i zasięgu widzenia do poziomu mgły z pierwszych gier 3D z 1996 roku sprawiło, że gra chodziła w tych 24 klatkach. O G2 nie wspomnę, bo się nawet nie odpalił.
Oczywiście jak grałeś
  • Odpowiedz
@Samochodzik_: Jakoś Elexy się nie sprzedają, a mają dokładnie taką samą konstrukcję gry. To co w Gothiku było nowością (żyjący świat, cykl życia NPC-tów, reakcje na wyciągniętą broń etc.) to w większosci gier AAA dziś już standard, i nie robi na nikim wrażenia.
  • Odpowiedz
@Samochodzik_: taka gra miałaby rację bytu jedynie, gdyby była osadzona w lore gothica, ale mocno odświeżona i zbliżona do współczesnych produkcji AAA - takie Kroniki Myrtany, ale jeszcze lepiej dopracowane i że współczesną grafiką.
  • Odpowiedz
Gra była u nas popularna nie dlatego że była jakoś szczególnie wybitna, ale dlatego że działała na większości kartoflanych kompach i miała dużo seedów na torrentach.


@Krs90: chłopie co ty bredzisz, Gothica w 2003 roku albo dostawałeś od kumpla na nagranej płytce albo tak jak ja oryginał w pudełku, a nie jakieś torrenty. Poza tym wtedy kartoflany komp to robił się po dwóch-trzech latach, bo tak postęp #!$%@?ł w CPU i
  • Odpowiedz
Gothica w 2003 roku albo dostawałeś od kumpla na nagranej płytce albo tak jak ja oryginał w pudełku, a nie jakieś torrenty.


@MientkiWafel: Niektórzy dostawali od kumpla (który miał też z neta albo z giełdy), część ściągała z początków internetu ale mało kto był na tyle majętny żeby sobie pozwolić na oryginały, to że Ty dostałeś to wiele nie świadczy. Większość ludzi cisnęła torrenty w tamtych latach.
  • Odpowiedz