Wpis z mikrobloga

@ELO_420: cudowny chaos xD Tak wyglądają linie, których Janusz nie serwisuje na bieżąco, bo przecież produkcja musi iść, a dopiero na końcu dzwoni po serwis, płacze do słuchawki błagając o pomoc, a jak usłyszy cenę naprawy to w wielu przypadkach kończy się na "nie no, tyle to nie". I się to tak kręci dalej.
  • Odpowiedz
@ELO_420: możecie udostępniać filmy z produkcji? Ciekawe
@Wiktor426 otóż to, póki produkcja idzie i targety produkcyjne sa osiągane to jest okej. Nawet jeśli linia jest na skraju działania. Z ciekawostek to operatorzy i mechanicy odpowiadają głównie za doraźne naprawy i wznowienie funkcjonowania jak najszybciej
  • Odpowiedz
  • 0
Na YT widziałem jak robili podobnie jakieś coś na kształt twisterów w Turcji, też krzywo patyki wkładane itp.
  • Odpowiedz