Wpis z mikrobloga

Dawid 34 Poznan

Zgłoszenie 7b4230ea32bdb37b z dnia 2024-01-06 15:41:23

Imię: Dawid
Wiek: 34
Miejscowość: Poznan

Kim jestem?
Pracuję i studiuję, a w wolnych chwilach uczę się również języków obcych. Staram się wykorzystywać każdą wolną chwilę na rozwijające działania. Czy to poprzez aktywność sportową, czy doskonalenie umiejętności zawodowych.

Należę do osób, które nie tylko narzekają na niekorzystne okoliczności , ale też działają, by poprawić jakość życia. Mam już pewne sukcesy w tej dziedzinie.

A co z urlopem? Nie ukrywam, że uwielbiam podróżować, choć wolę robić to na własnych warunkach – na przykład motocyklem. Spokojnie, to turystyczny model! Chociaż ostatnio coraz częściej wybieram podróżowanie klasycznie – samolotem.

Wygląd
180 cm, 79 kg, blondyn, niebieskie oczy, zdarza mi sie nosic brode w stylu drwala ;)

Zainteresowania
Kuchnia: to dla mnie prawdziwa pasja. Mam kilku ulubionych kucharzy, których przepisy chętnie wypróbowuję od czasu do czasu.

Informatyka: programowanie nie jest mi obce, chociaż w mojej obecnej pracy zajmuję się czymś innym, bardziej skoncentrowanym na zarządzaniu zespołem ludzi.

Literatura: mam słabość do dystopijnych dzieł, takich jak "Wyspa" Aldousa Huxleya. Uwielbiam zagłębiać się w te nieco mroczniejsze, futurystyczne światy.

Czego oczekuję?
Nic nadzwyczajnego, po prostu takie samo zaangażowanie, jakie sam wykazuję.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Wspólne wyjścia na basen, weekendowe wycieczki poza miasto lub na miasto. Niech każdy weekend stanie się czasem, na który będziemy wspólnie czekać z niecierpliwością!

Stosunek do ślubów, dzieci, używek
Z idealną partnerką można planować naprawdę wszystko. :) Najważniejsze jest jednak to, że interesują mnie wyłącznie poważne relacje. Nie interesują mnie krótkie związki.

Robie mistrzowskie nalesniki!

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało cię to zgłoszenie
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne zgłoszenie