Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam 20 parę lat i czuję się jak skończony śmieć.
Mam paczkę znajomych z którymi czasem się spotykam (zawsze przed spotkaniem odczuwam stres), ale i tak nic nie mówię bo nie umiem gadać z ludźmi, jak sobie wypije i coś zaczynam gadać to tylko powielam tematy które ktoś mi wcześniej opowiedział ale okrajam je tak że, max 2-3 zdania, albo gadam głupoty które nikogo nie interesują, od siebie nie potrafię nic opowiedzieć lub utrzymać tematu z kimś kto ze mną zaczyna rozmowę. Pożartować ze mną też się nie da bo nie znam się na żartach, nawet czarny humor jest dla mnie obcy. Nie jestem śmieszny i nie mam nic śmiesznego do powiedzenia. Jestem typowym zamulaczem. Większość czasu stoję z boku i słucham jak inni rozmawiają między sobą. Nie potrafię się śmiać, mój śmiech w 90% jest udawany. Na tinderze coś próbuje działać, ale również nie wiem o czym gadać z kobietami, zazwyczaj rozmowa kończy się po kilku wiadomościach. Nie mam czym zaimponować, bo nie mam żadnego hobby. Kiedy wracam z pracy to albo siadam przed kompa i oglądam yt, albo cały dzień siedzę w pokoju z telefonem i przewijam pary na tinderze z nadzieją poznania kogoś lub scrolluje tiktoka. Zawsze się zastanawiałem jak to jest, że ludzie potrafią się cieszyć z życia. Teraz był okres świąt, nawet otrzymując prezent odbieram go z grobową miną. Niby mam od czasu do czasu styczność z ludźmi, ale wewnątrz czuję się tak cholernie samotny, aż czasem odczuwam fizyczny ból i popłaczę chwilę do poduszki.
Nie wiem czy to są objawy depresji ale nie mam zdiagnozowanej ,bo u żadnego specjalisty w tym temacie nie byłem. Chciałem się po prostu komuś wygadać bo nie mam komu, nie umiem zaufać drugiej osobie
#samotnosc #depresja



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Dipolarny
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 6
@mirko_anonim a czego oczekujesz jak tak żyjesz?

- YouTube
- tik tok
- wykop
- brak hobby
- brak pasji (to można zrozumieć)