Wpis z mikrobloga

@Szenkes: takie materiały się zamawia i realizuje pewnie z miesięcznym wyprzedzeniem więc to poprzednia władza zrobiła a nie nowa.
W ogóle nie wiem czy rząd już ruszył temat spółki odpowiedzialnej za cpk
  • Odpowiedz
  • 0
więc to poprzednia władza zrobiła a nie nowa.


@xdTM: przecież to napisałem "obecnie "wygrana partia" będąca w opozycji". To pisowcy twierdzą, że wygrali ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Szenkes: strategia: kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą. Pompują ludziom do głów marketingowe hasła i banale frazesy, z czasem ludzie zaczynają je powielać bez żadnego kwestionowania.

Pierwszy lepszy przykład parę komentarzy wyżej, o "trudniejszej i droższej rozbudowie Okęcia" xD
  • Odpowiedz
@Good_Times_Bad_Times też policzył, ale bez uwzględnienia kosztu wybudowania KDP xD założenie że się opłaca i #!$%@?, bez trybu przypuszczającego jak we wszystkich poprzednich filmach


@ChristianHorner: jeżeli mowa o tym słynnym filmiku propagandowym, to tam poza wskazanymi kalkulacjami to jest dopiero jeden wielki ściek propagandowy. Najlepiej ten spam identyfikuje jeden wskaźnik: zero-jedynkowość. Tam nie ma żadnego ryzyka, żadnych wad, żadnych wątpliwości, wszystko jest zajebiste xD

Ale w sumie sprytna strategia marketingowców z
  • Odpowiedz
a jak cpk ma odnieść sukces bez planowanego dojazdu w 120 minut przez KDP? xD chyba takie jest założenie tego projektu?


@ChristianHorner: Nie ma takiego założenia. CPK ma być hubem przesiadkowym zarówno dla pasażerów lotniczych, jak i kolejowych, czyli również dla relacji kolej-kolej.

Szacunkowo 30% pasażerów kolejowych ma dojeżdżać do CPK, aby skorzystać z lotniska, kolejne 30% ma przesiadywać się do innego pociągu.
  • Odpowiedz
@waro: czytamy ze zrozumieniem - jaki procent pasażerów lotniczych dojedzie do cpk za pomocą kdp? Bo napisałeś o innych przypadkach

Anyway, wracając do filmu - gość nie uwzględnił kosztów jakie CPK musi wydać na KDP, a są to kwoty ogromne
  • Odpowiedz