Aktywne Wpisy
GeDox +1232
Od dziś, co dzień będę wrzucał tego posta. Dopóki nie zostanie przewieziony do polskiego aresztu.
Sebastian Majtczak urodzony 31.05.1991 w Bonn, zamieszkały w Łodzi, prowadzący spółkę Rigello Sp. z o.o. jest poszukiwany czerwoną notą Interpolu.
#majtczak #sebastianmajtczak #codziennymajtczak
Sebastian Majtczak urodzony 31.05.1991 w Bonn, zamieszkały w Łodzi, prowadzący spółkę Rigello Sp. z o.o. jest poszukiwany czerwoną notą Interpolu.
#majtczak #sebastianmajtczak #codziennymajtczak
![GeDox - Od dziś, co dzień będę wrzucał tego posta. Dopóki nie zostanie przewieziony d...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/004fcd0b86a1771101f2c4de16a1d827dabc40a6f15bf2520c0e7a20e273be10,w150.jpg?author=GeDox&auth=f174549a29e04f075498785a27cbf286)
źródło: c740f4afdc0172b78b30769afcfbcbf06085eae2f74b8be325c8bca7358fdc4c
Pobierz![Docent_Jan_Mula](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Docent_Jan_Mula_pzO47jWMMr,q60.jpg)
Docent_Jan_Mula +150
#cpk #bekazpisu #bekazprawakow #youtube #polskiyoutube #dlapieniedzy #pisowskapropaganda
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
W ogóle nie wiem czy rząd już ruszył temat spółki odpowiedzialnej za cpk
@xdTM: przecież to napisałem "obecnie "wygrana partia" będąca w opozycji". To pisowcy twierdzą, że wygrali ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: troll
PobierzKomentarz usunięty przez autora Wpisu
Pierwszy lepszy przykład parę komentarzy wyżej, o "trudniejszej i droższej rozbudowie Okęcia" xD
@Good_Times_Bad_Times też policzył, ale bez uwzględnienia kosztu wybudowania KDP xD założenie że się opłaca i #!$%@?, bez trybu przypuszczającego jak we wszystkich poprzednich filmach
@ChristianHorner: jeżeli mowa o tym słynnym filmiku propagandowym, to tam poza wskazanymi kalkulacjami to jest dopiero jeden wielki ściek propagandowy. Najlepiej ten spam identyfikuje jeden wskaźnik: zero-jedynkowość. Tam nie ma żadnego ryzyka, żadnych wad, żadnych wątpliwości, wszystko jest zajebiste xD
Ale w sumie sprytna strategia
@ChristianHorner: Absurdalny zarzut. Z jakiej niby racji lotnisko ma spłacać inwestycje kolejowe?
@ChristianHorner: Nie ma takiego założenia. CPK ma być hubem przesiadkowym zarówno dla pasażerów lotniczych, jak i kolejowych, czyli również dla relacji kolej-kolej.
Szacunkowo 30% pasażerów kolejowych ma dojeżdżać do CPK, aby skorzystać z lotniska, kolejne 30% ma przesiadywać się do innego pociągu.
Anyway, wracając do filmu - gość nie uwzględnił kosztów jakie CPK musi wydać na KDP, a są to kwoty ogromne