Wpis z mikrobloga

Po tym crapie nie mam absolutnie żadnej nadziei na TES VI.


@Villeman: nie będzie tak źle, założenia srarfielda totalnie nie pasowały do stylu i umiejętności Bethesdy, więc wyszła kaszana.

TES VI, będzie miał normalną mapę, którą będzie się chciało zwiedzać, a nie proceduralnie generowane gówno.
  • Odpowiedz
@Kajtosz: proceduralna generacja jest OK, to już w Daggerfallu w połowie lat '90 było.
I do dzisiaj nikt nie był w stanie odtworzyć dungeon crawlingu z Daggerfalla, gdzie się właziło w loch który potrafił się godzinami ciągnąć bo taki #!$%@? wygenerowało.

A w takim Oblivionie co było? No w sumie to cztery typy dungeonów - ayliedzka ruina, stary fort, stara kopalnia oraz jaskinia. No i bramy do Oblivionu których w świecie
  • Odpowiedz
nie będzie tak źle, założenia srarfielda totalnie nie pasowały do stylu i umiejętności Bethesdy, więc wyszła kaszana.


@Kajtosz: Z każdą kolejną grą jest coraz gorzej. Skyrim jest beznadziejnym RPGiem z nijaką fabułą. Jedynie w czym jest dobry to sandbox i jako podstawka pod mody. A i tak ludzie się nad nim spuszczają tak jak dalej spora liczba ludzi nad starfieldem. Ludzie dostają gówno opakowane w ładne sreberko lub gówno opakowane kartonem
  • Odpowiedz
Po tym crapie nie mam absolutnie żadnej nadziei na TES VI.


@Villeman: ktoś wie czy TES VI bedzie tez na creation engine? Bo jak tak to ameno.
  • Odpowiedz
@kaminarii Ale ludzie tego oczekują od tych gier. Otwartego świata do eksploracji. Nie każda gra to mus być Disco Elysium i spuszczanie się nad fabuła. To jest baza pod twoją historię.
  • Odpowiedz
@kaminarii: Skyrim = Jeremy Soule, ten sam który zbudował magię platformowych Potterów ocenianych jako crapy (z czym się nie zgadzam xD). Nie wiem jaki jest fabularnie, ale modowalność, klimat i podobno świat oraz questy poboczne (zadania gildii) ma dobre. Dla mnie jednak liczy sie jedno: przechadzanie się po mapie przy skyrimowej muzyce czy słuchanie jej do snu. W tej kategorii jest to 10/10
  • Odpowiedz
@qdry: zamiast głupio pytać zajęłoby Ci 5 sekund wpisać w google

The Elder Scrolls VI will be the second game developed on the studio's in-house engine, Creation Engine 2, following Starfield (2023).
  • Odpowiedz
@MichailPL: @Wink No i dobrze, ale dlaczego nazywają wtedy grę 'świetnym erpegiem'? Jak większość co mogli w tym zrobić to po prostu zrąbali. Nazywajmy rzeczy po imieniu. Minecraft jest nazywany per sandbox a też ma elementy RPG :D

Skyrim jest świetnym sandboxem ale ujowym erpegiem. - Zdanie którym najłatwiej określić tą produkcję.

Jak ktoś lubi se przy muzyczce biegać po świecie i patrzeć na widoczki - spoko, niech se czerpie frajdę.
  • Odpowiedz