Wpis z mikrobloga

Porównuje sobie tryb 60fps i tryb 30fps Ray-Tracing w wiedźminie 3 na PS5 i z tym Ray tracing gra wygląda po prostu trochę jaśniej, z tego co widzę. Nawet porobiłem sobie screenshoty w różnych miejscach i porównuje je w galerii, cienie wyglądają identycznie, jedynie odbicia na wodzie są jaśniejsze, a słońce bardziej razi w oczy. Pewnie podobny efekt by był jakbym po prostu podbił trochę gamme xD Za to różnica 30 vs 60fps jest ogromna, na 30fps nie da się patrzeć jeśli chwilę temu grało się w 60fps.

Mam jakiś dziwny problem z rozmywającymi się teksturami podczas cutscenek i rozmów, co kilka sekund na chwilę tekstury robią się lekko niewyraźne. Przeszukałem internet i na reddicie ludzie piszą że to problem techniczny z grą, tekstury się rozmywają we wszystkich lokacjach poza Białym Sadem, bug ten był od początku wypuszczenia edycji next gen na PS5 i CDPR nie naprawiło tego od roku. No #!$%@?, myślałem że redzi dbają o graczy, strasznie wyglądają te cutscenki z tym... Jak tak to ma wyglądać cały czas to chyba odpuszczę przejście na PS5 i za rok ogram sobie na PC.
#ps5 #wiedzmin #playstation #komputery #wiedzmin3
  • 6
Ray tracing to najwieksza ściema aktualnego game devu


@Rooofie: Nie no, porządnie zaimplementowany ray tracing w grze, która była pod niego projektowana robi wrażenie. Tyle, że jednak wymaga to faktycznie gry dostosowanej pod tę technologię i dużej mocy obliczeniowej, której na pewno nie oferuje aktualna generacja. Dlatego też obchodzi się to w różny sposób, czasem lepszy czasem gorszy, ale do porządnego RT dalej brakuje. Może w następnej generacji.