Wpis z mikrobloga

Mireczki eksperty, kupiłem bilet na #polregio z Poznania do Łodzi dla 2 osób. Jedyna możliwa taryfa jaką mogłem wybrać to jakaś „Ty i raz dwa trzy dająca zniżkę dla współpodróżnych”. Kontrola biletów i konduktor stwierdził, że mam nieważny bilet, bo on nie jest niby ważny na tej relacji XD

Czytam, czytam i już sam nie wiem czego tutaj nie rozumiem.

Gość stwierdził, że mam złożyć reklamację i może mi oddadzą kasę za bilet, a może nie, wyszło w tym momencie, że zapłaciłem prawie 200 złotych tylko dlatego, że strona swoje, a konduktor swoje.

Tak, sprawdziłem i wychodzi, że to jest jedyna możliwa taryfa na tej relacji, a i tak niby jedzie przez te 2 wymienione stacje.

Pytanie, jak to ugryźć z reklamacją? Mam dziwne przeczucie, że większość #pociagi i #pkp to mega solidny postkomunistyczny beton i pożycza mi miłego dnia i będę musiał się z nimi bujać.
sked - Mireczki eksperty, kupiłem bilet na #polregio z Poznania do Łodzi dla 2 osób. ...

źródło: IMG_5195

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sked: Żaden specjalista ze mnie ale przejazd między miastami w różnych województwach ma się nijak do tych wyłączeń i miałeś prawidłowy bilet, ja bym reklamował tą kontrolę biletów jako nieprawidłową. Zresztą jeśli trasa nie spełnia warunków to po co sprzedają na nią ten bilet?
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 3
@darek-jg: ja też się nie znam i nie jestem specjalistą, ale na mój prosty rozum, jedyna taryfa możliwa do wyboru na stronie polregio daje mi gwarancję, że jest to poprawny bilet. Złożyłem reklamację opisałem co i jak i poinformowałem, że oczekuję zwrotu za bilet wystawiony w pociągu, wiem też, że Wykop może wiedzieć więcej, więc wolałem się dopytać, bo może ktoś miał już podobny przypadek. No nic, czekam, mają 30
  • Odpowiedz
@sked: błąd systemu sprzedażowego, nie powinien sprzedać ci tej oferty na to połączenie. Złóż reklamację z żądaniem zwrotu biletów zakupionych u konduktora (+ ewentualnie innych kosztów jeśli naliczył ci jakąś opłatę dodatkową). Miałeś zawartą umowę przewozu, złe dostosowanie oferty to nie twoja wina.
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 1
@Razio1: @CzarnyOwiec no właśnie, że stwierdziłem, że polregio będzie tym pewniakiem. Sprawdziłem teraz na inny pociąg tej samej relacji na dzisiaj i jest dalej tylko jedna jedyna możliwa taryfa. Niby nie moja wina, ale też wiemy jak to wygląda w państwowych spółkach
sked - @Razio1: @CzarnyOwiec no właśnie, że stwierdziłem, że polregio będzie tym pewn...

źródło: IMG_5194

Pobierz
  • Odpowiedz
@sked: nie masz się czym martwić, przy zasadnych reklamacjach nie miałem nigdy problemów. Daj znać jak przyjdzie odpowiedź.
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@Razio1: no i przyszła. Niby uwzględnili i zrobili zwrot za bilet kupiony online (tańszy) tłumacząc się tym, że no w sumie to był błąd i już go naprawili XD niby dobrze, że oddali, ale niesmak pozostał
  • Odpowiedz