Od kilku lat myślę o zrobieniu moda do #heroes3 z zamkiem #kononowicz I teraz co sądzicie o takich jednostkach na poziomach po kolei: 1. Konon -> Warmianin. Jednostka o średniej prędkości atakująca maczetą lub piłą spalinową 2. Major -> Nitromajor. Powolna i słaba jednostka, ale tania. Broń miałby jakąś z filmów o dronie szpiegowskim albo "jak może uzbroić się obywatel" 3. Czarny -> Meksykano. Mógłby rzucać butelkami z moczem na niewielką odległość 4. Łoś -> RODO. Nie mam pomysłu, ale napewno spożywałby alkocholla 5. Lejtnant -> Starosiuk. j. w. 6. Tomasz -> Profesor. Strzelający mag, który pewnie mógłby też rzucać jakiś czar 7. Pomnikarz -> Niemiecki. Silna jednostka najwyższego poziomu, mógłby być uzbrojony w KMS (Kononowicz Military System - Nowoszkolni proszę wyguglować sobie) i co za tym idzie strzelać.
Bohaterami Mocy byliby aktorzy uniwersum tożsami z jednostkami i posiadający jako specjalizację odpowiadającą sobie jednostkę (Kononowicz ze specjalnością Konony itd.) + Mario, Wiesiek Chu., Korolla, może Kargul Bohaterowie Magii to byliby "Redaktorzy" (tu problem bo powtarza się Meksykano i Niemiec) wśród których widziałbym: Menela, Niemca, Fiodora, Barneja, Sradka i Olgierdano.
Ogólnie byłoby dużo pola do manewru. Nie wiem tylko jak zrobić estetycznie widok miasta, bo nie chciałbym mozaiki z widokiem Szkolnej 17, a obok Boboli 10, chciałbym bardziej pójść w realizm w całym zamku (więc i bronie chciałbym realistyczne, a nie obsikiwanie wroga itp.). Za to widok tylko na domek drewniany i dobudowywanie jakichś szczegółów to chyba trochę nudne by było
Kicha. To co zostało wymienione jako jednostki to powinni być bohaterowie zamku. Jednostki powinny być takie jak frajerzy spod bramki, policjanci z trójki, okoliczni menele, mumie ze strychu, bawół z lasu zwierzynieckiego itd..
@FOTEL: rozumiem twój punkt widzenia, rozważałem też taką opcję, ale nie spina mi się z takiego powodu, że nie czułbym wtedy klimatu szkolnej. No bo przez większość gry ogląda się jednostki, a bohater to tylko mały awatar. No i śmieszy dla mnie Konon że specjalnością konony xD
@Kafau: główne postacie powinny być bohaterami, a nie jednostkami. W formie zamku może być zdjęcie sypialni i zamiast budynków, dostawiać do zdjęcia jakieś kultowe atrybuty, np kamery odblokowują straż miejską, dary, jako podstawowy „budynek” odblokowałby frajerow itp
@Kafau: konon dowodziłby frajerami spod bramki, menelami z krzaków, policjantami z trójki etc i nie czujesz klimatu szkolnej?
No i śmieszy dla mnie Konon że specjalnością konony xD
brak kreatywności to nic zabawnego ;p
poza tym nawet modowskie twory powinny mieć chociaż MINIMUM logiki. Dlaczego profesor Tomasz byłby w stanie pokonać na hita 15 kononów? Jako jednostka 6 poziomu miałby minimum 70hp a konon max 10hp. Jakim cudem?
profesor Tomasz byłby w stanie pokonać na hita 15 kononów?
XD z tego też skisłem. Wiem, #!$%@? poczucie humoru.
Dobra ale teraz serio. Skoro taka jest opinia community to myślę że się dostosuję. Chodziło mi głównie o to, że wtedy knura nie będzie wiele widać, a jako jednostka mógłby wydawać knurze odgłosy. Ale ok, w takim razie kolejna wersja (na razie luźna koncepcja):
ej jeżeli wy tak na powaznie to mogę z chęcią pomyśleć nad koncepcją miasta. Akurat niedawno wrocilem do hirków to nawet spróbuję tak to zrobic by miasto było grywalne a nie tylko bekowe (i też nie OP)
@FOTEL w VCMI można dodawać normalnie nowe grywalne miasta, można grać na telefonie i właśnie wyszedł wielki update PvP. Najtrudniejsze to nie zrobić miasta, które wygląda jak cytując kapitana bombę " schudnie choć nasrane", no i wszelkie grafiki czy animacje.
I teraz co sądzicie o takich jednostkach na poziomach po kolei:
1. Konon -> Warmianin. Jednostka o średniej prędkości atakująca maczetą lub piłą spalinową
2. Major -> Nitromajor. Powolna i słaba jednostka, ale tania. Broń miałby jakąś z filmów o dronie szpiegowskim albo "jak może uzbroić się obywatel"
3. Czarny -> Meksykano. Mógłby rzucać butelkami z moczem na niewielką odległość
4. Łoś -> RODO. Nie mam pomysłu, ale napewno spożywałby alkocholla
5. Lejtnant -> Starosiuk. j. w.
6. Tomasz -> Profesor. Strzelający mag, który pewnie mógłby też rzucać jakiś czar
7. Pomnikarz -> Niemiecki. Silna jednostka najwyższego poziomu, mógłby być uzbrojony w KMS (Kononowicz Military System - Nowoszkolni proszę wyguglować sobie) i co za tym idzie strzelać.
Bohaterami Mocy byliby aktorzy uniwersum tożsami z jednostkami i posiadający jako specjalizację odpowiadającą sobie jednostkę (Kononowicz ze specjalnością Konony itd.) + Mario, Wiesiek Chu., Korolla, może Kargul
Bohaterowie Magii to byliby "Redaktorzy" (tu problem bo powtarza się Meksykano i Niemiec) wśród których widziałbym: Menela, Niemca, Fiodora, Barneja, Sradka i Olgierdano.
Ogólnie byłoby dużo pola do manewru. Nie wiem tylko jak zrobić estetycznie widok miasta, bo nie chciałbym mozaiki z widokiem Szkolnej 17, a obok Boboli 10, chciałbym bardziej pójść w realizm w całym zamku (więc i bronie chciałbym realistyczne, a nie obsikiwanie wroga itp.). Za to widok tylko na domek drewniany i dobudowywanie jakichś szczegółów to chyba trochę nudne by było
Konon ze specjalnością Konony, opie prosze ;-;
brak kreatywności to nic zabawnego ;p
poza tym nawet modowskie twory powinny mieć chociaż MINIMUM logiki. Dlaczego profesor Tomasz byłby w stanie pokonać na hita 15 kononów? Jako jednostka 6 poziomu miałby minimum 70hp a konon max 10hp. Jakim cudem?
XD z tego też skisłem. Wiem, #!$%@? poczucie humoru.
Dobra ale teraz serio. Skoro taka jest opinia community to myślę że się dostosuję. Chodziło mi głównie o to, że wtedy knura nie będzie wiele widać, a jako jednostka mógłby wydawać knurze odgłosy. Ale ok, w takim razie kolejna wersja (na razie luźna koncepcja):
1. Frajer -> frajer spod bramki. Budynek: bramka
Najtrudniejsze to nie zrobić miasta, które wygląda jak cytując kapitana bombę " schudnie choć nasrane", no i wszelkie grafiki czy animacje.