Aktywne Wpisy
Goronco +184
przecietny_facet +122
Idę na balkon #!$%@?ć sąsiada z piętra wyżej. Znowu będzie darł ryja "proszę pana moje dziecko ma astmę, proszę tu nie palić bo pana zgłoszę do spółdzielni"
#nieruchomosci #kawa #sasiedzi
#nieruchomosci #kawa #sasiedzi
Nie znam się na tworzeniu gier więc mogę bajdurzyc ale mam taką rozkmine.
Robią to gta ale muszą je na czymś robić więc robią je kompach?
Robią wersję na konsole za pomocą komputerów?
Nie widzę innej opcji
Jeśli tak jest to teoretycznie mają wersję na PC teraz w którą można mniej więcej grać czy jak to jest ?
Czy Tez nie powinno być tak że wersja PC powinna być szybko gotowa skoro na kompach tworzą grę?
Przy PC, musisz uwzględnić, ze jedni maja AMD inni NVIDIE. Jedni maja karte kupioną rok temu inni 8 lat temu. I tak dalej. Więc trzeba uwzględnić wiele konfiguracji.
A producent chce, aby gra wszędzie wyglądała jak najlepiej.
(to wieeeelki skrót myślowy)
Teraz konsole są PC i gry się robi raczej na PC. Z resztą był wyciek GTAVI i oni to robią na pecetowej wersji GTAV. Więc dlaczego nie wychodzą wersje które są odrazu też na PC? W przypadku PS5 masz inne api które nie działa na PC, w przypadku xboxa
A teraz większość gier powstaje na unity/ue5 to już w ogóle grę można na wszystko łatwo przeportować (gorzej
Ale w kontekście pytania, to już nie zagłębiałem się w warstwy abstrakcji i założylem, że takie "ogólne" rozwiązanie jest w miare sensowną odpowiedzią.
To jak to jest ze robią to na PC wersję na ps5 którą ma inne API niż PC? Jakoś konwertują?
I tak szczerze mówiąc jak już tak gra wyjdzie na konsole to właściwie też mają wtedy już gotowa wersję na PC?
W wydawaniu wersji PC później to myślę że ma sens taki ze wiele osób kupi
@razblaz: Na 100% mają własny silnik który wspiera i xboxa/pc i ps5 co w praktyce oznacza, że tak jest jakaś konwersja ale nie jest to przepisywanie całej gry od nowa i wymaga to raczej minimalnej pracy.
To w sumie wychodzi na to że gdy będzie po premierze na konsolach to jest możliwość wycieku wersji na PC haha