Wpis z mikrobloga

#ets2 #ats Mirki macie jakieś mody do polecenia na ekonomie do tych gier? Nic mnie tak nie irytuje jak to, że po 10 kursach jestem milionerem i brakuje sensu i motywacji do dalszej gry. Kiedyś używałem bodajże YAEM, ale od dłuższego czasu nie jest on aktualizowany i na najnowszej wersji nie chce działać
  • 3
@nerfipro174: Nie potrzeba modów - wystarczy użyć konsoli i zmienić wartość "g_factor_income 1.0" (albo g_income_factor - sam nie pamiętam) gdzie 1.0 to wyrażony w procentach dochód względem fabrycznego (1.0 = 100%, 0.5=50% itd.) - obniża to dochód zatrudnionych kierowców, ale również cenę, za którą podejmujemy zlecenia.
Ja jeżdżę na ustawionym 0.51, bo poniżej 0.5 kierowcy zaczynają z reguły przynosić straty.
A jak masz za dużo kasy, to możesz sobie
@nerfipro174: Spoko. Mnie też ekonomia zaczęła nudzić w pewnym momencie tej gry - nawet chciałem zacząć grę od nowa, ale żal mi było odkrytej mapy. Swoją drogą, SCS mógłby wprowadzić opcję 'New Game+', w której zaczynałoby się grę od początku z wybranymi osiągnięciami z poprzedniego save'a (Snowrunner i Wiedźmin coś takiego mają). No ale nowe intra miast najwyraźniej są ważniejsze...

Więc zrobiłem sobie tak, że zwolniłem wszystkich kierowców, sprzedałem wszystkie garaże,