Reklamacja paneli i wygrany proces przeciwko Sklepom Komfort
O tym, jak Komfort wadliwie zamontował panele, nie uznał ich reklamacji i dwa razy przegrał w sądzie
meechan z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 129
- Odpowiedz
O tym, jak Komfort wadliwie zamontował panele, nie uznał ich reklamacji i dwa razy przegrał w sądzie
meechan z
Komentarze (129)
najlepsze
dokładnie tak było z "frankowiczami", tam w grę wchodziły duże pieniądze, więc jak banki zaczęły przegrywać w sądach to... nagle spotulniały i zaczęły proponować bardzo korzystne ugody
Właśnie po to, by spółka miała zdecydowanie większą motywację do unikania rozwiązań sądowych.
Oczywiście - będzie większe ryzyko, to te złe spółki po prostu przerzucą koszt ryzyka na klientów, te dobre nie będą stawać okoniem, tylko faktycznie zainteresują się tematem (bo co by człowiek
- wizyta w salonie wycena za materiał ~70m2 + montaż, wszystko świetnie, ale potiwerdzenie pomiaru rozmiaru podłogi potrzebne zeby złożyć zamówienie
MONTER NR 1
- po 3 dniach telefon od jakiegoś montera że "aha, podłogę a na kiedy to w ogole bo ja wakacje niedługo", ale nam się nie spieszy bo przed panelami trzeba jeszcze gładź, pomalować pokoje, zamontować kuchnię. Umawiamy się że zadzwoni za
@Saganeczek: tego sie nigdy nie mowi bo to znacznie przedluza okres realizacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Saganeczek: Problem jest taki, że tak jest wszędzie. Sklepy oszczędzają na utrzymywaniu pracowników. No i niestety stąd różne opinie w necie o tych samych sklepach, ze skrajności w skrajność. Zależy po prostu jaką się trafi ekipę.
Po 16 dniach od zgłoszenia poszedłem do sklepu z pytaniem, co z
Winszuję dojechania ich w sądzie
Zamówienie 1 płytki (dostawa w 24h na stronie):
- Po tygodniu i telefonie dostaje maila, ze dostawa będzie jednak za 2 tygodnie. Płytkarz już na miejscu więc szybkie anulowanie zamówienia, zamówienie z Nexterio i następnego dnia było. Tylko jeden dzień obsuwy dla płytkarza.
Zamówienie 2:
To co mogłem to zwracałem i anulowałem. Teraz mądrzejszy wiem by odpuścić ten sklep.
Ale jak ruchaja na reklamacjach, to mocno zapamietuje taki sklep i nigdy nie robie tam zakupow. Bledy zdarza sie kazdemu, ale to jak podchodzi sie do rozwiazania bledu, to inna para kaloszy