Wpis z mikrobloga

@Skey2142: przecież takich komentatorów jutubowych, tłiterowych, itd.. nie idzie zweryfikować, nastroje to będą takie jakie się opłaci,
poza tym bycie lepszym kierowcą to jakiś specjalny wyczyn? wystarczy nie szczać do żwira i nie być burakiem na drodze i już się jest lepszym

@Wykobeczka @czlowiek_z_lisciem_na_glowie dobrze tam napisane na dole, Ukraińcy są tańsi i Europa Zachodnia woli płacić im mniej za transport międzynarodowy niż naszym przewoźnikom

w sumie nasi też wolą płacić
@wonsztibijski kolego, jak chcesz mieć zasady Wschodnie to droga wolna, możesz kręcić biznes za Bugiem, u nas są przepisy dotyczace m.in. Kabotażu.
Nie możemy konkurować uczciwie z krajem który nie dość że nie przestrzega naszych przepisów to dodatkowo zalewa nas swoimi kierowcami nie przestrzegając wcześniej ustalonych obu polnych limitów przewozów, a także specjalnie trzymający naszych przewoźników na granicy dłużej, a puszczając jednocześnie swoich bokiem.
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Szkoda strzępić ryja, jak im coś nie pasuje to im nic nie wytłumaczysz. Nie dochodzi do nich nic. Tak samo jest z Wołyniem. Ile ja rozmów na twitterze miałem z Ukraińcami, którzy nie mogli zrozumieć czego my od nich w zasadzie chcemy, przecież też ich mordowaliśmy w 43' a dodatkowo przeprowadziliśmy akcję Wisła, więc to oni są bardziej pokrzywdzeni! Dziwni to ludzie, z mentalnością postsowiecką i z wielką pazernością.
@ButtHurtAlert: Dodatkowo ich nie obowiązują żadne obciążenia finansowe narzucane z UE, a które sprawiają że nasi przewoźnicy są mniej konkurencyjni. Przed wojną wydawano ok. 150k zezwoleń Ukraińcom. Teraz kiedy je zniesiono Ukraińcy realizują ok. milion przewozów. To niech każdy sobie uzmysłowi jaki to skok i co to oznacza dla ograniczonej regulacjami naszej branży.