Wpis z mikrobloga

Co myślicie o stronglifts 5x5? Kilka lat temu był mocno polecany dla początkujących w progresji liniowej i chyba większość osób go robiła. A teraz?
#mikrokoksy #silownia
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Samowski: nie znam się , to się wypowiem: skoro kilka lat temu był dobry i polecany, to pewnie i nadal jest.Może po części dlatego, że jakikolwiek sensowny plan jest lepszy od braku planu.
  • Odpowiedz
@Samowski: stronglifts jest polecany początkującym bo daje efekty

tylko rzecz w tym że u początkującego jakiekolwiek ćwiczenia siłowe będą dawały efekty

w strongliftach nie ma jakiejś magii, to po prostu ćwiczenia jak ćwiczenia
  • Odpowiedz
@Samowski: jest to zły plan treningowy jeżeli chodzi o hipertrofie góry ciała. Jeżeli chcesz w krótkim terminie dodać sobie trochę, a nawet dużo mięśni w nogach to czemu nie. Robiąc 3 razy w tygodniu 5x5 na siadach wielka dupa i czwóreczki i mała góra gwarantowane.

Nieporównywalnie lepsze dla początkującego będzie pierwsze lepsze FBW ponieważ równomiernie rozwiniesz różne funkcje ciała których stronglifts W OGÓLE nie przewiduje w ogóle np. przetrenowania całych
  • Odpowiedz
@Samowski: Ja ćwiczę tym planem powiedzmy około roku, niestety nie mam czasu na odpowiednią regenerację a i dieta zostawia wiele do życzenia.

Nie mam przetestowanych maxów ale wygląda to tak:

Przysiad z powiedzmy startowych 30kg poszedł na 77,5kg x5
Ławka ze startowych 40kg poszła na
  • Odpowiedz
@Xinnoth: podstawowy błąd. To nie jest plan na hipertrofie tylko na siłę. Robię ten plan i dla mnie tylko ilość przysiadów jest za dużo. Robię tą wersje z dipami i podciągnieciami. Według mnie ramiona mi nie odstają od reszty ciała.
  • Odpowiedz