Wpis z mikrobloga

@ch1nczyk: szczególnie jak ten cienki pali więcej oleju niż paliwa po tylu latach xD czasem jak się z takim jedzie to trzeba obieg wewnętrzny włączać


@tomaszk158: seria fire niemal nie #!$%@? oleju (prędzej puszcza spod klawiatury), to nie 0.7 tripleturbo z toyoty czy innego vaga które w instrukcji przewidują nawet litr na 1k km
  • Odpowiedz
@ch1nczyk: ale jak to, przecież najważniejszy według lewactwa jest przecież ŚLAD WĘGLOWY, czyli i co2 z samochodów... No chyba że chodzi o samochody dla bogoli, to już nie chodzi o co2 tylko o "inne gazy" xD


@sartin19: Europejski standard emisji spalin od zawsze skupiał się na emisji tlenku węgla, węglowodorów i tlenków azotów. W 2011 roku doszły cząsteczki stałe i pył XD

Natomiast sam "ślad węglowy" możemy liczyć od różnych
  • Odpowiedz
@Reezu gdyby serio się kierowali szkodliwością spalin, to auta LPG miały by dostęp do SCT, a okazuje się, że nawet Prius pierwszej generacji, nie będzie miał wjazdu bo był zbyt wcześnie wyprodukowany xD, po za tym każdy, kto używa swojego mózgu, może zauważyć, że ten podatek jest skierowany w biednych ludzi, aby bogacze mogli sobie jeździć po ulicach bez tego plebsu.

Pytasz się, jak ludzi stać na mieszkanie w Warszawie, a na
  • Odpowiedz
@EagleOfFreedom: auta z LPG nie są brane pod uwagę bo nie a możliwości wymusić jazdy na LPG ani sprawdzić czy ktoś w danym momencie jedzie na LPG.

A jeśli chodzi o wiek auta to przynajmniej w Warszawie warunek jest “lub” a nie “i” - auto ma spełniać normę LUB być młodsze niż X lat.
  • Odpowiedz
Wiec calkiem mozliwe jest, ze taki 5.7l HEMI wydala znacznie mniej tlenku azotu, czastek stalych, weglowodorow czy tlenku wegla, niz takie Cinquecento.


@ch1nczyk: Silnik - owszem, może tak być, szkoda tylko, że hamulce i opony są jeszcze większym problemem, ale przynajmniej wszyscy będą mogli zrobić Pikachu face kiedy po wprowadzeniu tej strefy nic się nie polepszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
YouCanCallMeBillieGates - > Wiec calkiem mozliwe jest, ze taki 5.7l HEMI wydala znacz...

źródło: Figure-1-702x428

Pobierz
  • Odpowiedz
gdyby serio się kierowali szkodliwością spalin, to auta LPG miały by dostęp do SCT, a okazuje się, że nawet Prius pierwszej generacji, nie będzie miał wjazdu bo był zbyt wcześnie wyprodukowany xD


@EagleOfFreedom: Dlatego mówię, SKP bada emisję spalin, na tej podstawie można dawać dostęp do SCT, automatycznie, bo przecież to i tak jest w jakiejś bazie, no nie?

6200 netto, i za te pieniądze trzeba opłacić rachunki często z czynszem,
  • Odpowiedz
@awres: Rozumiem że to 30-letnie seicento ma całkowicie nowy silnik, cały układ spalania i wydechowy po generalnym remoncie że brane są dane o fabrycznym spalaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Reezu no nie wiem jak kredyt ma obecnie wyjść taniej w Warszawie niż wynajem, kredyt 800k z odsetkami to ponad 2,5k miesięcznie przez 25 lat, za tyle kupisz małe mieszkanie w Warszawie. Czemu ludzie mają żyć w Warszawie, nie mając tak na prawdę pieniędzy? Aby się rozwijać, jest znacznie więcej ofert pracy i o wiele łatwiej poszerzać horyzonty, w porównaniu do miast powiatowych na takim Podkarpaciu, nie mówiąc już o studiach. Nie
  • Odpowiedz
@awres: Tu nie chodzi o to czy oszukane czy nie, tylko o fakt że 30 letni samochód z 500 tys. kilometrów nie będzie miał takiego samego spalania / co2 / zanieczyszczeń jak 30 lat wcześniej zapisano w specyfikacji.

I właśnie dla tego to Seicento ma normę Euro 3 bo jest stare, nie ze względu na pojemność silnika.
  • Odpowiedz
@Greg36: no tak, ale tu też pojawiają się pytania typu: co jest bardziej ekologiczne, założenie filtra na sejczento które jeździ 30 lat i zostało raz wyprodukowane, czy produkcja i kupienie nowego auta co 5 czy 10 lat?
  • Odpowiedz
no nie wiem jak kredyt ma obecnie wyjść taniej w Warszawie niż wynajem, kredyt 800k z odsetkami to ponad 2,5k miesięcznie przez 25 lat, za tyle kupisz małe mieszkanie w Warszawie.


@EagleOfFreedom: Mieszkanie 35m2 to koszt 430 tysięcy zł, tak patrzę ogłoszenia na otodomie. Więc jakie 800k? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aby się rozwijać, jest znacznie więcej ofert pracy i o wiele łatwiej poszerzać horyzonty, w porównaniu
  • Odpowiedz
Wiadomo ze to wszystko hucpa i skok na kase, ale taki plakat robi kurtyzane z logiki - normy spalin EURO nie dotycza wydalania CO2 tylko substancji szkodliwych. Wiec calkiem mozliwe jest, ze taki 5.7l HEMI wydala znacznie mniej tlenku azotu, czastek stalych, weglowodorow czy tlenku wegla, niz takie Cinquecento.


@ch1nczyk: i tak wszyscy te filtry dpf #!$%@?ą w kosmos więc to takie #!$%@? o szopenie
  • Odpowiedz
@EagleOfFreedom: w punkt. Nie wiem tylko, czy to miało sens - bo gość teoretyk nie zna życia ani nie ma umiejętności wczucia się w życie innych ludzi. Oderwany od rzeczywistości gość, który ma już swoje mieszkanie i nie musi płacić 3-4 tysiace za kawalerkę. Teraz zarabiając średnhią krajową - której od pół roku nie mogę znaleźć firmy, która takie pieniądze zapłaci - nie dostaniesz kredytu nawet z 50% wkładem. Chyba, ze
  • Odpowiedz
@Reezu: Ogólnie uważam, że dyskusja ludziom jest potrzebna zwłaszca na cywilizowanym poziomie, ale po tej odpowiedzi nie będę już kontynuował bo nie ma sensu, bo żyjesz w jakiejś bańce, i sam nie rozumiesz jak wygląda obecnie Polska dla młodego człowieka stratującego od kompletnego zera.

Mieszkanie 35m2 to koszt 430 tysięcy zł, tak patrzę ogłoszenia na otodomie. Więc jakie 800k? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Sprawdź sobie ile kosztuje
  • Odpowiedz
@smallboobslover: Po tym jak napisał, że mieszkanie w Warszawie to tylko 435 tysięcy i co za problem wziąć kredyt to już wiedziałem, że dyskutuje z kimś odklejonym. Obecnie mieć mieszkanie na właśność w dużym mieście to jak wygrać życie w Polsce. Zarabiając średnią pensje w Warszawie powinno dać się w miarę wyżyć, a nie wegetować z miesiąca na miesiąc i potem taki typ pisze, że każdy powinien jeszcze wziąć samochód w
  • Odpowiedz
  • 0
@mlodygustaw: urzędnicy wiedzą lepiej czego potrzebują mieszkańcy. Np. u mnie urzędnicy wiedzą że mieszkańcy potrzebują dużo mniej miejsc parkingowych XD
  • Odpowiedz