Wpis z mikrobloga

@kupkesobieciagne: przy hamowaniu podsterowność- przy dodaniu gazu i skręcie nadsterowność. Dlatego na lodzie intuicyjnie łatwiej prowadzić rwd bo jak przy niskiej prędkości wpadasz w poślizg to puszczasz gaz i zakładasz kontrę kierownicą w tym czasie , a w fwd później wpadniesz w poślizg nadsterowny, ale to już będzie wyższa prędkość i kontra musi być błyskawiczna inaczej lecisz bez kontroli- w miarę możliwości lepiej spina zaliczyć i wytracić prędkość( ͡º ͜
ale jak to, fani BMW zawsze piszą że tył napęd to lepsza kontrola i nie da się wpaść w niekontrolowany poślizg??? halo, gdzie są przedstawiciele BMW???


@lukiboss: ja mam BMW, ale napęd 4x4 i ostatnio na bocznej ulicy gdzie było totalne lodowisko się obsrałem, bo jak wcisnąłem hamulec żeby trochę zwolnić to w zasadzie zacząłem jechać jeszcze szybciej do przodu, bo tak ślisko było XDD ale ruszanie z miejsca czy po