Wpis z mikrobloga

1 rok - Słuchajcie, po plestynie chodzi cżłowiek ktory jest bogiem! Bądzcie grzeczni to zabierze was do raju. Uzdrawia i chleby mnoży. Tylko nie miejscie bogów cudzych przed nim.

Łooooo

2023 Szatańskie ukryte siły rządzące całym światem robią spisek w krajach demokratycznych zachodu i wprowadzą pieniądz cyfrowy i to juz bedzie koniec, zlikwiduja wam gotówke i zniewolą, zabiorą wszystko, dług bedziecie mieć i bedzie jak w orwellu 1984!!!!!!!!

Łooooooooo

Nic się u ludzkości nie zmienia. Tyle że wtedy bajtowany był niepiśmienny chłop, a teraz "niby" wykształceni pracownicy a dalej krytyczne myślenie obce.

#bekazpodludzi #bekazszurow #szury
  • 5
@Niesondzem: może i nie jestem ekonomistą, nie znam się na geopolityce, ale ze swojej mądrości życiowej wiem że banki, korporacje czy politycy nie robią takich tramsformacji dla interesu szarego obywatela. Kwestia tylko tego co tam knują na nas.
@Strigiformesman: ciekawe co robiles jak spiskowcy bankowcy wprowadzali karty platnicze i WSZYSTKO BYŁO zapisywane! I twoje pieniadze musialy byc na koncie u spiskowców, a nie w kieszeni gotóweczka! To byłd opiero spiseg bankowcow rotszyldów i innych sztanów Teraz jak sie czujesz zniewolony kartami płątniczymi? Robisz zdjęcia w sklepie jak płacisz kartą? Może kasjerzy tez są w zmowie?
@Niesondzem: po prostu było napisać na początku wpisu że chcesz podkręcić gównoburzę, a nie zgrywasz pseudointelektualistę prowokatora.
Kluczowym słowem tutaj jest "wybór". Jak masz wybór czy chcesz płacić kartą czy gotówką to w czym problem? Ja na przykład korzystam z tych dwóch opcji zależnie od sytuacji. W sklepie wygodniej mi się płaci kartą, ale na przykład kupując butlę lpg bez legalizacji z której chcę sobie zrobić piaskarkę, albo zmieniając opony u