Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
mirki polećcie co zrobić

generalnie mam problemy ze zdrowiem i bezrobotny, szukam sobie pracy zdalnie w IT(szukam na jakiś helpdesk, ogarniam w miarę linucha, SQL, trochę sobie programowałem w python/django czyli webowo z wykorzystaniem html i css, trochę się bawiłem chmurą(AWS głównie), dockerem, angielski okolice c1, jestem inż. mechatroniki).

Niestety bez doświadczenia i z pustkami w CV ciężko idzie(ze względów zdrowotnych od końca studiów czyli około 3 lata jestem na bezrobociu, wcześniej tylko praktyki i jakieś prace dorywcze latem, już w czasie studiów zdrowie mi nie dopisywało) i teraz z urzędu mi zaproponowali pracę jako jakiś tam elektryk(mam wykształcenie tym kierunku i uprawnienia sep, które w sumie kończą się dziś dosłownie xD ale nwm czy UP podumał, wątpię ). Problem w tym, że ja nie będę w stanie tej pracy wykonywać, tj. może wytrzymam z 1-2 dni dosłownie ale nie więcej bo plecy odmówią posłuszeństwa i będę musiał iść na zwolnienie zapewne.

Teraz nie siedzę na L4 bo to nie ma sensu, dopóki większość czasu spędzam leżąc to jest w miarę ok ale jestem w stanie spędzić max ze 2 godziny chodząc i może z godzinę siedząc obecnie a trwa to już od kwietnia(wtedy było jeszcze gorzej) tymczasem na zwolnieniu na bezrobociu można siedzieć max 3 miesiące potem odbierają ubezpieczenia. Na żaden stopień niepełnosprawności z tego co się orientowałem nie mogę liczyć.

No i nie wiem co zrobić bo pracę muszę przyjąć z tego co rozumiem, żeby mi nie zabrali ubezpieczenia ale będę musiał iść od razu na l4 praktycznie więc to nie ma sensu, czy jest tu jakieś inne rozwiązanie? Nie wiem co powinienem zrobić.

I przy okazji może ktoś ma namiary na miejsce gdzie mógłbym się zatrudnić zdalnie, jestem z #lodz jeśli to ma jakieś znaczenie.

#praca #pracbaza #urzadpracy #mirkopytanie #przegryw #it #programowanie #lodz



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 3
✨️ Autor wpisu (OP): @kiszczak: generalnie to mam kilka problemów ze zdrowiem, ten z plecami jeszcze diagnozuję, na początku lekarz myślał że rwa kulszowa/zwyrodnienie stawów kręgosłupa, potem jak przez kilka miesięcy nic nie pomagało to dostałem skierowanie do reumatologa z podejrzeniem zesztywniającego zapalenia stawów kręgosłupa(czekam na wynik rezonansu obecnie ale reumatolog raczej wykluczył wstępnie), dziś też mi pobrali krew w kierunki boreliozy.

Oprócz tego sporo problemów z przewodem pokarmowym no