Wpis z mikrobloga

Czy jeśli mam pewien pomysł (osobiście uważam, że zakrawający o przełom ( ͡ ͜ʖ ͡)) na stworzenie gry, ale o samym tworzeniu nie mam bladego pojęcia to jest jakakolwiek ścieżka żeby ten plan urzeczywistnić?
Czy jest jakieś miejsce gdzie można poszukać ludzi, którzy chcieliby się podjąć zadania tworzenia tego na podstawie mojego pomysłu?
Czy może po prostu ubrać to w jakąś zwięzłą formułę i wysłać do jakiegoś studia produkującego gry żeby ich tym zainteresować?
Proszę o ograniczenie ironicznych komentarzy, bo jestem w tym totalnie zielony i nie znam nikogo z tego środowiska, ale myślę że warto chociaż komuś przedstawić moją propozycję (oczywiście po podpisaniu NDA)

#gamedev #kiciochpyta
  • 29
Szanse absolutnie zerowe, bo ludzi twierdzących, że mają przełomowe pomysły, jest od zawalenia. Najbardziej realistyczna w takim przypadku opcja to zdobyć hajs i założyć sobie własne studio i cisnąć swoje pomysły. Musisz mieć albo czas, aby samemu się wszystkiego nauczyć i zrobić, albo hajs, aby zapłacić ludziom, którzy potrafią, albo zajebiste znajomości, które potwierdzają twoje już istniejące doświadczenie w branży.
@Comprido: droga jest prosta, szukasz ludzi, którzy pomogą Ci to wykonać. Problem jest taki, że nikt sensowny za darmo nie będzie robił, a wątpię że masz kilkaset tysięcy żeby zrobić prostą grę lub kilka baniek żeby zrobić coś bardziej złożonego. Nawet jeśli nie za darmo, to złożenie zespołu to nie jest w kij pierdział, bo nawet nie wiesz tego czego nie wiesz, czyli jakich ludzi o jakim skillsecie potrzebujesz żeby cokolwiek
  • 0