Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem ze swoim gruzem. Postanowiłem wymienić w nim filtr paliwa. Włożyłem nowy filtr i zalałem go ropą. Po krótkim kręceniu silnik zapalił. Silnik przez pewien czas chodził normalnie, by potem przez parę sekund zaczął chodzić nierówno. Potem silnik zgasł i do tej pory nie odpala. Już dwa dni go kręcę i nie pali. Pompa podaje paliwo, w filtrze paliwo jest. Przed wymianą filtra auto paliło normalnie. Żadnych problemów nie było. Auto to Golf 4 1.9 TDI na pompkach. #mechanikasamochodowa #motoryzacja #volkswagen #samochody
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Saturax: Ja w zeszłym roku zmieniałem w tym samym silniku, też zalałem filtr paliwem i zapalił jakby gdyby nigdy nic i nie było problemów.
a z ciekawości podłącz stary filtr, tylko zlej dołem syf najpierw i zalej paliem i zobacz czy na starym zapali.. w ten sposób będziesz widział czy to wina filtra czy układ zapowietrzony, bo może filtr jakiś lipny
  • Odpowiedz
@Saturax: Ja mam 1.4tdi to procedura wyglada tak że odpinasz filtr zakłądasz nowy, odpinasz szyne od zasilania wtrysków, odpalasz zapłon 5-10x aż popłynie paliwo przez filtr i podpinasz listwe, wtedy nie ma problemu, na pewno dobrze podpiałeś filtr i przewody?
  • Odpowiedz
@Saturax: Kurde nie robiłem tego nigdy przy pompowtryskiwaczach, ale przy dużym zapowietrzeniu na pompie wtryskowej i na CR odkręcałem dojścia do wtrysków i kręciłem rozrusznikiem aż ropa nie poszła. Potem dokręcałem przewody i zapalał normalnie .
  • Odpowiedz
@111ms: przy pompowtryskiwaczach tego nie zrobisz, nie ma przewodów wysokiego ciśnienia - są kanały w głowicy. Po wymianie filtra w tdi na pompkach układ odpowietrza się sam po kilkukrotnym kręceniu rozrusznikiem - chyba że uszczelniacze pompek są słabe to nie odpowietrzy się nigdy.
  • Odpowiedz