Wpis z mikrobloga

i korzystali bez protestów, dopóki nie poczuli się jak ruscy w kurniku i zaczęli aktywnie zwalczać Polski transport na Ukrainę.

"Miałeś chamie złoty róg..."


@eloyard: Czym zaczęli zwalczać dokładnie? Podłożyli bomby pod jakiegoś przedsiębiorce? Zabrali mu słodką bułke? xD
Emocjonalna propaganda ruska, kocham to
@BayzedMan: proszę cię skończ saszka #!$%@?ć bo na prawdę (). Jak oni z Polski jechali do Niemiec za 0,9 eurocentów za km kiedy my w UE jezdzimy za 2,5 euro za km ..... I nie pierodl dobrze bo brali towar z Polski do Niemiec z Niemiec do Francji z Francji do Hiszpanii. I ciul #!$%@? z powrotem na Ukrainu jak u nich flota ciężarówkę z 120 tys.
@eloyard: Połowa komentarza o tym jak to źle transom i jaki zły zachód.

Skoro korupcja była aż tak potężna na Ukrainie to rozumiem jest setki filmów tirowców z tego procederu, gdzie przez brak łapówy mieli utrudnienia? Albo jak wręczali te łapówy? Albo jak ktoś próbował zgłosić tą sprawe do organów ścigania?
Skoro potrafią się zorganizować, to chyba też potrafią zorganizować jakieś skupisko takich dowodów na dyskryminacje i korupcje?
Jak narazie to
@wwkbt: ten kto pisze posty dla tego sowieckiego komucha, który działa pod przykrywką szeroko rozumianej (w Europie) "lewicy", nie zna polskiej interpunkcji.

Edit: post ten, oprócz ułomności Millera i osób zarządzającym jego wizerunkiem, ujawnia również strefy wpływów którymi zainteresowany jest p. Soloż, figurujący, wraz ze swymi media na "obiektywizm", post komuna z jej siedemdziesięcio letnimi "leśnymi", hmm, dzbanami bym to nazwał, nasówa się jako oczywista odpowiedź.
To czyja więc tutaj wina?


@BayzedMan: Ukraińców, wpychają się na rynek, gdzie są niepożądani i swoim działaniem negatywnie wpływają na polską gospodarkę. Niech sobie Ukraińcy jeżdżą po swoim kraju, ale nie po Unii Europejskiej, gdzie swoimi dumpingowymi cenami doprowadzają do bankructwa polskich, słowackich i węgierskich firm. Nich ich tu nie chce, niech oni walczą z orkami zamiast zajmować się logistyką.
@BayzedMan:

Czytanie ze zrozumieniem nadal kuleje - na kursach trollowania widać tego nie uczyli.

Połowa komentarza o tym jak to źle transom i jaki zły zachód.


Napisałem wyraźnie, że Polscy przewoźnicy są ograniczani narzutem administracyjnym zarówno przez inne kraje członkowskie, jak i przez samą UE - co jest bez precedensu i nie do pomyślenia na tą skalę w innych branżach, gdzie to rynek Polski dominują przedsiębiorstwa z zachodu. Jeśli tak to