Aktywne Wpisy
KRZYSZTOF_DZONG_UN +117
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +8
Na pewno sporo drogi przede mną, żeby jakość tych materiałów była zadowalająca (zwłaszcza audio), ale wydaje mi się, że warto tworzyć takie filmy.
#tworczoscwlasna #motoryzacja #nauka #gruparatowaniapoziomu
@WonszWykopowy: mojej znajomej padł TSI 1.1 przy ok. 120 tys km. Miała od nowości, więc przebieg prawdziwy. Złapał luzy na panewkach. Wynik wysilenia? Oczywiście - za duży moment obrotowy do panewek tej wielkości plus charakterystyka silnika zachęcająca do jazdy na niskich
@PiotrFr: zapomniałeś tylko że na tych samych 2kWh oprócz benzyny jest produkowana również podobna ilość oleju napędowego oraz innych produktów ropy potrzebnych np w produkcji tworzyw sztucznych. Więc Twoje obliczenia są bez sensu. Inna rzecz że żeby dostarczyć te 20 kWh dla elektryka musisz zmarnować ponad 50 kWh bo sprawność większości elektrowni jest poniżej 40%.
@PiotrFr: zużytej baterii generalnie nie da się naprawić (można wymienić pojedyncze ogniwa ale jeśli padło kilka to pozostałe padną w ciągu kolejnego roku, bo to oznacza że wszystkie są już blisko terminalnego zużycia). Baterie tracą życie nie tylko przez cykle ładowania ale też w wyniku starzenia i to że komuś w laboratorium wyszło 5000 cykli ładowania nie oznacza że tyle będzie
@za57o: Pod warunkiem, że zatankuje do pełna przed tym jak wyłączą prąd.
Czekaj, co? Usilujesz mi powiedzieć, że w trakcie produkcji benzyny sam powstaje olej napędowy i plastik? Ciekawe rzeczy, opisz mi ten proces.
Olej napędowy i benzyna są jednymi z kilku produktów rafinacji ropy naftowej. Nie można produkować samej benzyny bez produkowania oleju napędowego i na odwrót. Zawsze dostajesz wszystkie frakcje w jednym procesie, dlatego policzyłeś tę samą energię wiele razy. Zresztą nie wiem skąd wziąłeś tę liczbę - w nowoczesnych rafineriach proces rafinacji ma bardzo wysoką sprawność i stanowi niewielki ułamek wartości energetycznej przetwarzanego paliwa. Jeżeli liczysz straty na rafinacji, to uczciwie
@lucasy: ta? To pokaz mi ze je palcem gdzie one sa te silniki i w jakich modelac jak wszystko co wyjechalo z fabryki po mniej wiecej 2010 roku ma interwal Long Life. VAG, BMW, Mercedes i ogolnie wszyscy inni maja w wiekszosci "elastyczny" interwal max 30kkm / 2 lata gdzie samochod sam Ci "liczy" kiedy trzeba zmienic olej. Kto dba ten dba i robi
https://www.hkona.com/normal_maintenance_schedule_gasoline_engine_for_europe_-464.html
Tak samo ma PSA z ich 1.2 puretech, tez co 15000 umawiają na serwis olejowy.
Nie wiem jak robi merc, bmw czy audi.