Wpis z mikrobloga

@kravjec: a może to Pekao zajumało logo jakieś mało znanej firmie z Chin, bo i tak nikt by się nie skapnął? Logo przecież w miarę nowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@eleganckichlopak: Ciekawe, jestem klientem Pekao od jakichś 8 lat i nigdy problemów z bankowością internetową nie miałem. Apka czasem potrafila się zawiesić, ale po aktualizacjach to jakoś od dwóch lat nie miałem w ogóle problemu z logowaniem itp.
  • Odpowiedz
@eleganckichlopak no nie wiem, ja robię przelewy jakieś średnio co drugi dzień, place karta, blikiem i dosłownie dwa razy w życiu pekao miało awarie taka, że nie byłam w stanie zapłacić internetowo w żaden sposób.

tymczasem wśród moich znajomych przez rok słyszałam o kilku takich sytuacjach w pko i Santanderze

dodatkowo warto nadmienić, że wzięto na mnie kredyt, bo w------o mi się na telefon i systemy bezpieczeństwa zasługują na pochwałę, bo
  • Odpowiedz
@mamabijeatataniezyje: Też nie rozumiem tej nagonki na Pekao. Konto mam od 8 lat, złożyłem przez ten czas łącznie dwie reklamacje, na które dostałem odpowiedź po ok. tygodniu (dodatkowo pani w banku sama za mnie wszystko napisała, a ja musiałem tylko czekać na odpowiedź na aplikacji). Z "awarii" to kilka razy widziałem, że mieli przerwę techniczną na stronie w godzinach nocnych (jakoś o 24:00 lub 2:00). Jedynym poważniejszym minusem było to
  • Odpowiedz
@kravjec mnie r---------a wstawianie watermarka do każdego zdjęcia.
"nie lubimy jak kradniecie nam obrazki, dlatego wstawiamy skradzioną przez nas pracę graficzną na każde zdjęcie"
  • Odpowiedz
@ThirtyDoorKey: Aż zapomniałem w sumie o tych aferach mbanku xD Tym bardziej jak można uniżać tak Pekao, gdy istnieje mbank mający problem z losowym obciążaniem konta na dług miliona złotych lub mrożący środki w jakiejś aferze z giełdą czy innymi kryptowalutami (nie pamiętam już dokładnych szczegółów tych wszystkich afer, więc trochę mogę odbiegać). Widocznie losowe zadłużanie klientów jest naturalnym ryzykiem wartym jego podjęcia w zamian za takie dobro podstawowe jak
  • Odpowiedz
  • 0
@kokos1235 mnie najbardziej wkurzało że przez długi czas od wprowadzenia nowego systemu nie dało się robić przelewów własnych tylko trzeba było się logować na stary. Zgłaszałem im to chyba 2 lata zanim naprawili. Najbardziej mnie rozwaliła babka na infolini technicznej "czekaj, sprawdzę na swoim koncie (minuta ciszy) ale jaja, faktycznie nie działa" xddd
  • Odpowiedz
@Ysior: Z tymi przelewami własnymi to ciężko mi cokolwiek innego napisać, że mi chyba wszystko działało. Może taki mój fart, może c--j wie co. Generalnie mam od jakichś 6 lat swoje główne konto + dodatkowe 2 konta podpięte i 1-2 razy w tygodniu korzystam z przelewów własnych w celu przelewania sobie konkretnych kwot na konkretne konta i nie mogę narzekać na tę funkcję. A z tym "ale jaja" to w
  • Odpowiedz
  • 0
@kokos1235 ciekawe, bo z czego co się orientowałem to był ogólny problem aplikacji tej nowej a nie ze mojego konta. Nawet wyskakiwał błąd coś że to niemożliwe w tej chwili i żeby spróbować na starej wersji.
  • Odpowiedz
@Ysior: Ciężko mi wrócić do wspomnień z okresu wydania tej nowej aplikacji, ale nie wykluczam takiej możliwości, że zanim przyzwyczaiłem się do nowego interfejsu to mogłem głównie korzystać z ich strony internetowej
  • Odpowiedz
@Ysior: To nie wiem, jakim ja cudem mogłem funkcjonować bez tak ważnej dla mnie funkcji xD. Z przelewów własnych korzystam niewiele rzadziej niż z BLIKa
  • Odpowiedz