Wpis z mikrobloga

Im starszy jestem tym mam więcej podziwu dla elektryków, kierowców, serwisu, transportu i takich innych brudnych robót.

Jestem księgowym w korpo, ale tak naprawdę niewiele złego by się stało gdyby usunięto stanowiska pracy w moim departamencie czy to GL, AP, AR. Nie mówię już tu o HR, bo często do nich chodzę piętro niżej i tam zawsze sobie jedzą pizzę, oglądają Zalando, chodzą na kawki, plotkują, wychodzą na zewnątrz budynku i trochę popracują.

Nie mam więc pretensji, że ,,głupie robole zarabiają więcej niż my, inteligenci w tych szklanych biurowcach!!!"

Ich praca jest obiektywnie mówiąc- ważniejsza. I często trudniejsza wbrew pozorom. Zresztą niewidzialna ręka rynku ma to samo zdanie, bo za 5k zł netto nie znajdziesz budowlańca. A księgowego i owszem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#pracbaza #praca
  • 13
Wszyscy do zastąpienia maszynami.


@500minus: Jak zaprojektujesz i uruchomisz maszyne ktora w budynku pociagnie kable z piwnicy na 4 pietro i je podlaczy to bedziesz bogaty. I wiesz co? Zycze Ci tego. Dajesz miras. Zastap wszystkich maszynami.

AAAA nie czekaj. To maszyna musi to zaprojektoac. Wszystkich tra zastapic wiec nawet Ciebie ktory ta maszyne mialby zbudowac :P
trzeba szanować każde uczciwe prace.


@Glimpse0fTheFuture: Trzeba szanowac pracownika ktory swoja prace wykonuje dobrze. Dlatego nie przemawia do mnie ze:
-nauczycieli trza szanowac
-lekarzy trza szanowac
-policjantow trza szanowac
itp

Ja mam wiekszy szacunek do sprzataczki ktora wykonuje swoja prace dobrze niz do nauczyciela/lekarza/policjanta ktory leci w uja.

Szanuj czlowieka po czynach jego a nie po tym jaka prace wykonuje.
Od projektowania są ci którzy będą zastąpieni.


@500minus: Czyli maszyny projektuja maszyny. Spoko - do ogarniecia. Ale jeslimowimy o praktycznyh uzyciach to jeszcze troche minie.
mimo wszystko spocznę ma tym że szanować warto każdą osobę, która się stara w pracy i dąży do tego by być rzetelnym pracownikiem.