Wpis z mikrobloga

Największą obawą co do obecnej większości jest dla mnie kwestia CPK, jeżeli to zaorają to nie wróży dobrze co do ich przyszłej działalności. Trzeba przeprowadzić audyt, wyeliminować błędy pisu, niegospodarność i poprawić transparentność tego projektu. Sama idea jest bardzo dobra i nam potrzebna.

#polityka #cpk #bekazpisu
joseone - Największą obawą co do obecnej większości jest dla mnie kwestia CPK, jeżeli...

źródło: cpk

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Olek3366: zobacz sobie jak wyglądają połączenia do małych miejscowości teraz. Te dałny nawet to zniszczyły, ludzie są dosłownie wykluczeni komunikacyjnie, albo auto albo zdychaj. Biorą się za robienie jakiegoś huba tak potrzebnego jak przekop Mierzei. Mlaskacz po prostu uwielbia takie wielkie i wzniosłe projekty, reszta to gadania o „zapotrzebowaniu” to bajki aby to legitymizować.

Potężny projekt oddany pod dowództwo jakiegoś PiSowskiego szczekacza Horały, to na pewno wypali tak samo jak
  • Odpowiedz
  • 7
@Palladyn400: Cała III RP to oranie polskiej kolei, dzięki CPK jest modernizowana. Mamy malutkie lotniska, a zapotrzebowanie będzie wzrasrać. Jeśli chodzi o cargo to mamy fatalną infrastrukturę, w naszej części Europy też jest z tym słabo, tak inwestycja jest nam potrzebna, ale trzeba to po prostu robić w sposób bardziej transparentny.
  • Odpowiedz
  • 5
@BetonowePlacki: To też bzdura w kontekście tego, że to jakieś przeogromne lotnisko nieodpowiadające naszym potrzebom. To byłoby 11 lotnisko w Europie, więc nie jest to jakaś gigantomania.
  • Odpowiedz
@BetonowePlacki tak obiektywnie powiem przykład mojej powiatowej miescinki..PSL zlikwidował połączenie po latach je przywrócił i zrobił wakacyjne połączenie z miastem wojewódzkim, przyszedł PiS i zrobił dwa testowe połączenia aż normalnie przywrócił linię z miastem wojewódzkim i ludzie normalnie jeżdżą. W projekcie szprych CPK akurat moja mieścinka zalicza się do łącznika wielkich miast jak narazie jest tylko połączenie z miastem wojewódzkim bo trzeba most robić
  • Odpowiedz
po to, aby poprawić zapóźnienia infrastukturalne w naszym kraju? To tak w największym skrócie.


@waro: to moze poprostu kropla drazy skale, i pomalu zwiekszac finansowanie na przebudowe juz istniejacych polaczen kolejowych? bo do tej pory wiekszosc srodkow ladowalismy w drogi, wiec nie dziwne, ze infrastruktura kolejowa lezy. Nie musimy miec wszystkich drog prowadzacych do mega super hiper max lotniska.
  • Odpowiedz
@waro: A czy do tego jest potrzebny nieopłacalny moloch, ktory w dodatku został stworzony na szybko przez najbardziej niegospodarny rząd w dziejach XXI w RP?
Błagam xd.
  • Odpowiedz
to moze poprostu kropla drazy skale, i pomalu zwiekszac finansowanie na przebudowe juz istniejacych polaczen kolejowych? bo do tej pory wiekszosc srodkow ladowalismy w drogi, wiec nie dziwne, ze infrastruktura kolejowa lezy. Nie musimy miec wszystkich drog prowadzacych do mega super hiper max lotniska.


@qusqui21: Po pierwsze - mówiąc o "zapóźnieniach infrastukturalnych" miałem również na myśli połączenia lotnicze.

Po drugie - plany kolejowe powstały niezależnie od planu lotniska. Tak w
waro - > to moze poprostu kropla drazy skale, i pomalu zwiekszac finansowanie na prze...

źródło: FgAeDuGWIAAtTtK

Pobierz
  • Odpowiedz
@joseone: nie to żebyśmy mieli w tym rejonie już 3 lotniska z czego Lublinek świeci pustkami, a zaraz obok przebiegają tory kolejowe jak i S-14. Łódź jako jedyne miasto ma pełen ring drogowy oraz niedługo będzie miała tunel średnicowy co ułatwi połączenia kolejowe. W okolicy pełno centrów logistycznych. Może warto było wykorzystać to co już mieliśmy zamiast budować od nowa, ale PiSowi Łódź się nie podobała i uwalał co mógł
  • Odpowiedz
  • 2
@kopek: Po to żeby na nim zarabiać poprzez cargo, poza tym mamy małe lotniska. Szacunki mówią, że w 235 roku w Polsce odprawi się około 90 mln pasażerów, 2 razy więcej niż obecnie.
  • Odpowiedz
Sama idea jest bardzo dobra i nam potrzebna.


@joseone: Bo? Bo w telewizji tak mówili? xD

Po to żeby na nim zarabiać poprzez cargo, poza tym mamy małe lotniska. Szacunki mówią, że w 235 roku w Polsce odprawi się około 90 mln pasażerów, 2 razy więcej niż obecnie.


@joseone: Jak w Eurobiznesie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Budujemy lotnisko i nagle dzieje się magia i
  • Odpowiedz