@RicoElectrico: vtec to g---o, miałem accord'a 2.0 VTEC i ledwo to jeździło. Co mi po tym, że coś tam zyskuje na wysokich obrotach, jak od dołu to rower mnie wyprzedzał.
@Szymon5922: to chyba nowszego. Przykładowo accord vi z 3.0 VTEC'iem miał tylko i wyłącznie automat, stary, z-----y, 4 biegowy. Muł z niego był straszny.
@Kantor_wymiany_mysli_i_wrazen: oprócz tego, że maglownica tradycyjnie leciała do naprawy po kilku latach(bo to pierwsza maglownica w pełni elektryczna w Hondach, połączona do tego z "nowym" rodzajem zawieszenia w Civicach z przodu czyli McPhersonem - potem to przeprojektowali i naprawili), no i w przypadku klimatyzacji manualnej - j----a linka od temperatury kto to projektował, aby się nie dało wyjąć konsoli środkowej ( ̄෴ ̄). Z słynnymi z opisów łożyskami
@TypowyDaltonista: no chyba nie, bo jak się dba to nie gnije, tym bardziej przedlift miał solidne zabezpieczenia antykorozyjne, polift słabiej. Skoro według Ciebie tak mocno gnije, to dlaczego nie mogę znaleźć łatwo części do niej na złomowiskach?
@FoxX21 jeszcze gdzieś w garażu mam stary ślizg i sprężynka do maglownicy :D łożyska skrzyni tez się obsłuchiwało czy nie wyją coraz głośniej. Ja miałem farta i nie robiłem skrzyni, ale lekko już szumiały :D <wspomnienia>
#pasjonaciubogiegozartu #suchar
@RicoElectrico: Rykłem xD
@Kantor_wymiany_mysli_i_wrazen @lukiboss @Szymon5922 Hondziarzara Wi-tek manewrująca przy głosowaniach nie po jej myśli:
( ͡~ ͜ʖ ͡°)