Wpis z mikrobloga

@Huntley: Żadne GTA nie zachęca do ekploracji tak jak Night City. Może GTA VC, jak się szukało paczek xd RDR2 owszem. Ale w GTA V czuć że miasto to tylko tło do jeżdżenia autem. W Cyberpunku w ogóle nie używam auta ani fast travel bo łażenie po zaułkach po prostu cieszy. Duża w tym zasługa artstyle i grafiki, ale są też bardziej obiektywne zachęty, jak pochowany loot i environmental storytelling. GTA
  • Odpowiedz
@deletenomads: tyle, że w GTA jest przyjemnie jeździć po mieście bo czujesz się jakbyś jeździł po mieście i robisz w nim rzeczy których w życiu byś nie zrobił. W CP nie mam ochoty robić głupich rzeczy czy mocno eksplorować bo ruch uliczny jest na poziomie gier sprzed kilku dekad, piesi zachowują się niewiele lepiej, wertykalność istnieje ale widać, że brakło czasu bo jak masz skoczne nogi to ciągle dostajesz się do
  • Odpowiedz
@ReeceWithouterpoon: Gry cedepu są z założenia mocno oparte o fabułę, a GTA to typowy sandbox. Cyberpunk nie służy do wiecznego grania, zresztą gra ci dosłownie przypomina że twoja postać umiera (fabularnie) i masz robić questy, a nie się włóczyć. Do przechodzenia gry kilka razy ma zachęcać różnorodność buildów i wybory w questach - obu z tych rzeczy nie ma w GTA w ogóle. Czy GTA to zła gra? Nie. Po prostu
  • Odpowiedz
@deletenomads: przecież wybory w CP są iluzoryczne. Ogólnie debil tam się uparł zrobić otwarty świat, fabuła zrobiona idealnie pod liniową grę ale jest moda na OW więc zrobili OW. Dodatkowo, niby nie sandbox ale po cholerę tyle aktywności pobocznych dali? Ta gra sama nie wie czym chce być bo dyrekcja tam nie istniała. Przesrali 7 lat developmentu na głupoty i wyszła im z tego fajne main story doczepione do behemota poskładanego
  • Odpowiedz
@ReeceWithouterpoon: Wzięli schemat z Wiedźmina 3. Schemat który działał i dalej działa. A że nie udało im się zrealizować pewnie ponad połowy tego co mieli w planach, to inna kwestia. 7 lat developmentu przesrali na przepisywanie fabuły, chaos wewnętrzny, zmiany koncepcji etc. nie na zadania poboczne i kontent sandboxowy. Wybory w CP77 są tak samo iluzoryczne i nie iluzoryczne jak w Wiedźminie 3. Większość questów ma różne zakończenia, sama gra ma
  • Odpowiedz