Aktywne Wpisy
mirko_anonim +7
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Ja 32 lvl w tym roku. Moja #rozowypasek skończyła 28. Jesteśmy ze sobą od 2 lat. Mieliście już rozmowę o dzieciach? Jak przez to przebrnąć? Moja cały czas naciska, że ją już praca w banku męczy. Chce bachora, bo nie wie ile jej jeszcze placówka będzie działać, bo jej zegar biologiczny tyka, bo dziecko po 30 to będzie z downem itp. #!$%@? mnie to już, bo nie jestem na
Ja 32 lvl w tym roku. Moja #rozowypasek skończyła 28. Jesteśmy ze sobą od 2 lat. Mieliście już rozmowę o dzieciach? Jak przez to przebrnąć? Moja cały czas naciska, że ją już praca w banku męczy. Chce bachora, bo nie wie ile jej jeszcze placówka będzie działać, bo jej zegar biologiczny tyka, bo dziecko po 30 to będzie z downem itp. #!$%@? mnie to już, bo nie jestem na
Rozejść się?
- Tak 59.9% (848)
- Nie 7.5% (106)
- Zrobić bachora 18.2% (258)
- Zrobić bachora później i przetrwać gadanie 14.3% (203)
Teuvo +508
#wykop przywróćcie plusujących na wierzch na wersji webowej tak jak było wcześniej, biauek kogoś ty zatrudnił, cholerne gamonie to się w głowie nie mieści co wy robicie z tym portalem (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Jak radzicie sobie z deadline’em w pracy programisty?
Z tym jest trochę lipa, bo praca pod presją nad jakimiś prostymi rzeczami jest spoko i daję sobie radę, ale jeśli chodzi o jakieś myślenie kreatywne czyli implementacja nowych funkcjonalności to już jest słabo, zaczyna się stres i głowa pracuje coraz gorzej z minuty na minutę.
@Creamfields: my mówimy, że zespół nie zdążył i przekładamy na nowy sprint
@Creamfields: 2-3 takie sytuacje i dostajesz wypowiedzenie. Sprint to deadline w którym masz sie wyrabiać. Albo nauczycie sie dawać zaniżone estymaty story pointów albo będziesz cisnał darmowe nadgodziny, żeby dowieść.
Klienta nie obchodzi że się nie wyrabiacie, płaci hajs i oczekuje efektów na czas
"2-3 takie sytuacje i dostajesz wypowiedzenie. Sprint to deadline w którym masz sie wyrabiać. Albo nauczycie sie dawać zaniżone estymaty story pointów albo będziesz cisnał darmowe nadgodziny, żeby dowieść.
Klienta nie obchodzi że się nie wyrabiacie, płaci hajs i oczekuje efektów na czas"