Wpis z mikrobloga

@bachus: Dla mnie to akurat standard w tamtym miejscu. Starczy jak ktoś przyśnie na światłach na chwilę. Ewentualnie jakaś stłuczka na estakadzie. Jeden pas zablokowany extra na 5 minut zanim dojdą do tego żeby zjechać i tam stoisz bardziej niż zwykle.
@Megidox: Wypadków czy stłuczek nie ma, ale ile razy byłem świadkiem blokowania sobie pasów, zajeżdżania drogi, wpychania się na chama czy ocierek na milimetry. Rozwiązanie kiepskie - stłuczkogenne, ale chyba jedyne jakie może być patrząc na układ dróg. Chociaż muszę przyznać, że kierowcy już lepiej się tam zachowują niż jeszcze jakiś czas temu. Dojrzeli lub po prostu wiedzą, że nie warto tam wymuszać.
Tak jak pisze @Domciu plus do tego naprawdę to dałoby radę lepiej rozwiązać. Starczyłoby zwyczajnie inaczej zabrać możliwość z Krzemienieckiej jazdy w lewo np. Zostaje wtedy skręt z Hallera w lewo, albo zawrotka przed Fiolkową z przedłużeniem cykli w tamtym miejscu. To jest naprawdę tam do zrobienia.

Natomiast wypadki @Megidox tam były i to parę naprawdę sążnych dzwonów. Do teraz nie raz widziałem jak debile i to skończone nie patrzą na znaki
@Domciu no jeśli chodzi o wyjazd od Krzemienieckiej to się zgodzę. Nie jestem w stanie zrozumieć tych co chociaż wiedzą na chama cisną calu czas lewym, żeby za estakadą zmieniać pas bo chcą jechać prosto. Szczególnie, że tam na dole prawy pas idzie prosto i w lewo i dochodzi dodatkowy pas do jazdy na wprost.

BTW jak by się ktoś zastanawiał to miasto dalej stoi. Na Legnickiej wszystkie lewoskręty od magnolii, sama
Rozwiązanie kiepskie - stłuczkogenne, ale chyba jedyne jakie może być patrząc na układ dróg


@Domciu: pas wyrastający z dupy na środku jezdni to jest najlepsze rozwiązanie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Ogau: Nie wiem jak zrozumiałeś moje wcześniejsze słowa, ale chodziło mi o cały ten łącznik, który idzie od Krzemienieckiej do Estakady. Sam układ pasów, które idą z Estakady w kierunku Hallera też jest według mnie do korekty, bo kierowcy również się gubią i przez to pojawiają się nieciekawe sytuacje.