Wpis z mikrobloga

Czym realnie różni się cs1 od cs2 oprócz shadera graficznego? Pytam całkiem serio. Grałem sporo w cs1 - ofc full wypchane modami, bo w podstawkę to chyba tylko masochista by grał. Oglądam na yt jak wygląda cs2 i w sumie to wygląda jak kolejny mod.
#citiesskylines2 #citiesskylines
  • 4
@uytx więcej typów dróg, ronda, duża szczegółowość budynków, kamera z poziomu ulicy (na mnie zrobiła wrażenie), większy realizm (cs1 było bardziej kreskówkowe) ale jeśli chodzi o resztę, brak modów i DLC, bugi itd. to na tą chwilę nie ma na razie co grać, nawet jeśli dobrze pójdzie na twojej konfiguracji to szybko się znudzi małą ilością assetów.
@graycoast: Czyli w zasadzie oprócz kamery z poziomu ulicy, to wszystko mam w modach do jedynki od dawna. Skok na kasę póki co i to w dodatku zabugowany.
@graycoast: klasyczne #!$%@? przy nowych grach "trzeba jej dać czasu" XD Czas to oni mieli podczas developmentu, świadomie wypuścili na rynek gówno i chcą za to 50 usd. To nie jest nowy, nieodkryty do tej pory koncept na gre, CS1 swoją premierę miało w 2015 a oni w dwójce poprawili shader, dodali kilka dróg i rond, które moderzy robili dwa miesiące po premierze jedynki. Ale czego wymagać od dużych gamedevowych korpo,