Wpis z mikrobloga

Pytanie do elity wykopu i korposzczurków.

Skończyłem niedawno 26 lat i uwalono mi troszkę pieniążków z wypłaty. Pracuję jako analityk i mam około 1.5 lata doświadczenia (obszar danych i IT). Jestem na liście do awansu na nowy rok ale wiem ile maksymalnie dostanę, a rynek już oferuje więcej, a zatem:
- Zostać w firmie, dostać 20% podwyżki (wyjdzie około 12k brutto) i nabrać doświadczenia
- Zmienić firmę i się nie obawiać (rynek oferuje około 14-20k brutto)

#pracbaza #korposwiat #pracait #informatyka #programowanie #programista15k
  • 23
@dexterpol

Pytanie do elity wykopu i korposzczurków.


Skończyłem niedawno 26 lat i uwalono mi troszkę pieniążków z wypłaty. Pracuję jako analityk i mam około 1.5 lata doświadczenia (obszar danych i IT). Jestem na liście do awansu na nowy rok ale wiem ile maksymalnie dostanę, a rynek już oferuje więcej, a zatem:

- Zostać w firmie, dostać 20% podwyżki (wyjdzie około 12k brutto) i nabrać doświadczenia

- Zmienić firmę i się nie obawiać
  • 1
@bojackHorsemanPatataj: Ja nie jestem analitykiem biznesowym w żadnym projekcie IT i nie zbieram żadnych wymagań od klientów. Jestem analitykiem w zarządzaniu i inżynierii danych, zajmuje się ETL i big data. Byłem na stażu jako BA i dziękuję pracować z #!$%@? klientami i niedorozwiniętym devami. Wpisz sobie na justjoin „data engineer” albo „data analyst” i zobacz jak wygląda stawki zamiast #!$%@?
@dexterpol

@bojackHorsemanPatataj: Ja nie jestem analitykiem biznesowym w żadnym projekcie IT i nie zbieram żadnych wymagań od klientów. Jestem analitykiem w zarządzaniu i inżynierii danych, zajmuje się ETL i big data. Byłem na stażu jako BA i dziękuję pracować z #!$%@? klientami i niedorozwiniętym devami. Wpisz sobie na justjoin „data engineer” albo „data analyst” i zobacz jak wygląda stawki zamiast #!$%@?


Ta, zayebiste, dla midów widełki typu 11-20k gdzie 90% tyra
  • 0