Wpis z mikrobloga

hej, mam na imię Julia. Koleżanka opowiedziała mi o zjawisku przegrywu - a jako, że jestem psycholożką (studiuję na prywatnej uczelni) postanowiłam przygotować dla was garść porad "jak wyjść z przegrywu" a więc:

- nie zawsze musisz czekać na zaproszenie od znajomych - balowaliście w ostatni weekend i dłuży Ci się czas do kolejnego? hej może warto zainicjować spotkanie nawet w środku tygodnia - pamiętaj, im bardziej szalona propozycja, tym lepiej!

- może warto zmienić auto - twoje obecne volvo może i jest praktyczne ale pomyśl ile szalonych przygód może cię czekać w nowym sportowym kabriolecie!

- jeśli akurat jesteś po zerwaniu - i nie masz dziewczyny to heloł, rozejrzyj się wokół siebie: może fryzjerka z ulubionego salonu? nowa dziewczyna z siłowni? - warto zagadać i ją zaprosić - na pewno chętnie pójdzie. W ostateczności zawsze można skorzystać a aplikacji typu Tinder czy Badu, tam bardzo łatwo nawiązać znajomość!

- hej, chłopak nie musi chodzić całe życie z fryzurą ala młody Luke Perry - warto zapuścić coś z większą fantazją ala Jared Leto lub Jason Momoa (dziewczyny uwielbiają dłgie włosy)

- pamiętaj, nie każde spotkanie ze znajmomymi to musi być wyjście na miasto! - może warto pomyśleć nad czymś bardziej szalonym jak wypad całą paczką na weekend. Może Londyn? Może Paryż? albo jakieś zupełnie odjechane miejsce jak Ibiza!

- nie czujesz się komfortowo z tym, że mieszkasz z rodzicami (wiem wiem, klimatyzowany dom z krytym basenem pod miastem to przyjemność z której czasem trudno zrezygnować) - ale pamiętaj, że dziewczyny nie są tak wygodnickie - może warto kupić mieszkanie w centrum i zamieszkać na swoim (będzie bliżej na imprezy!)

Mam nadzieję, że pomogłam. I pamiętajcie: otwórzcie się na nowe znajomości, im bardziej szalone tym lepiej Pa, Całuje i liczę, że nasze paczki spotkają się na mieście. Całusy

#przegryw #tinder #wychodzimyzprzegrywu
  • 60
  • Odpowiedz