Wpis z mikrobloga

@Tulky: Ile trwa remont vs ile będziesz żyć w tym mieszkaniu? Lepsza lokalizacja zawsze i wszędzie, choćbyś z początku jadł z podłogi i gotował w ocynkowanym wiadrze
  • Odpowiedz
Czy ktoś kto nigdy nie parał się budowlanką da rade wykończyć małe mieszkanie w standardzie dla chłopa?


@Tulky: bez problemu, o ile liczysz się z pewnymi kompromisami czy też ewentualnymi niedoróbkami. Które i tak pewnie by się pojawił przy braniu większości ekip wykończeniowych. Kwestia tego, czy będziesz mieć czas by wziąć np. 2-3 tygodnie urlopu plus kilka weekendów/popołudni by samemu to ogarnąć.
  • Odpowiedz
@Tulky: ja wykańczałem sam z nieocenioną pomocą szwagra i kuzyna. Zrobiliśmy praktycznie wszystko oprócz łazienki - tę oddałem fachowcom co by za 2 lata płytek nie ściągać, bo się okazuje, że odpadają :D
dasz radę
  • Odpowiedz
  • 1
Ile trwa remont vs ile będziesz żyć w tym mieszkaniu? L


@Iskaryota: Nie wiem ile będzie trwał remont, nie znam się. Mieszkac będę minimum 10-15 lat.
  • Odpowiedz
@Tulky: Jak jesteś kumaty to dasz radę, ale to jest znacznie więcej roboty niż ci się wydaje. Znam kogoś kto trzeci rok remontuje swoje mieszkanie samemu. Masz pył w całym mieszkaniu, nie możesz zaprosić gości. Wiele paczek które będziesz nosił będą ważyły 30 - 40 kg. Popełnisz wiele błędów. Spędzisz na tym calutki swój wolny czas przez naprawdę długo. Będziesz potem zmęczony w pracy. Rezygnujesz z części życia towarzyskiego.

Wykończenie przez
  • Odpowiedz
Co byście wybrali?


@Tulky: Stojąc przed podobnym dylematem wybrałem kilka lat temu używkę w stanie "ujdzie w tłoku" i robiłem tylko odświeżenie, malowanie, wymiana armatury, szafek łazienkowych i to też bez pospiechu.
  • Odpowiedz
to jest znacznie więcej roboty niż ci się wydaje. Znam kogoś kto trzeci rok remontuje swoje mieszkanie samemu