Wpis z mikrobloga

Zgłosiłem wadliwie działający dysk na rękojmie. Pomijam fakt, że dostałem informacje od MediaExpert, że przyjmują na reklamację mój produkt i że 29 września trafia do serwisu - "w przypadku potwierdzenia wady, zaproponują bezpłatną naprawdę lub wymianę" a ja wnosiłem o zwrot pieniędzy.

Odpisałem, że zgłaszałem produkt na rękojmie i pełen zwrot pieniędzy (nie będę się rozpisywać czemu, ale sam serwis Samsunga tak zasugerował, zresztą tę konwersację i potwierdzenie konsultanta samsunga żeby dysk oddać na rękojmie wysłałem też do MediaExpert)

ALE. Minął właśnie 14 dzień bez odzewu ze strony media expert. Czy to oznacza, że w moim przypadku muszą przyjąć moje roszczenia ze względu na brak odpowiedzi przez 14 dni?

Wolę spytać, choć maila od razu do nich też piszę, najwyżej sie do niego negatywnie odniosą, ale dajcie znać jakie jest wasze zdanie.

#reklamacja #mediaexpert #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 5
  • Odpowiedz
  • 0
@Miszcz_Joda: Na stronie Media Expert nie ma możliwości zgłosić rękojmi - zgłosiłem zwrot, w opisie zaznaczyłem że zgłaszam rękojmie z powodu wadliwego produktu, dodałem screen z rozmowy z konsultantem produktu który zasugerował dokładnie taki krok (w rozmowie dokładnie opisany mój problem i brak rozwiązania przez producenta)

Media expert otrzymuje produkt, wysyła mi wiadomość że przyjmują na reklamację. Ja odpisuję, że wnosiłem o rękojmie, opisuje ponownie całość sprawy i zaznaczam, że
  • Odpowiedz
@bkwas: przyjmuja reklamacje z tytulu rekojmi - odpisali okej, nie musza sie godzic na zwrot pieniedzy, zgodzil sie na naprawe i naprwia produkt, poganiaj ich, bo czesto trwa to dlugo
  • Odpowiedz
  • 0
@Miszcz_Joda: Ok, to miałem zły obraz sytuacji, głównie dlatego że wszędzie używali słowa reklamacja.

Problem jaki jest, to to, że choćby się zesrali to tego nie naprawią - ten dysk ma pewną wadę o której wie producent i w przypadku używania go na systemie MacOS powoduje problem. Więc jestem ciekawy ile będą przeciągać wszystko.
  • Odpowiedz