Wpis z mikrobloga

Heja heja dziki Alfa. Taguję #redpill #blackpill
O mnie tyle: o śmiesznych pigułkach dowiedziałem się z filmiku @Feniks_Alfa z tej debaty,kumpel mi podesłał. Mądrze pisali w komach userzy Kakashi czy Łukasz S.
Pierwszy raz wchodzę na Wykop ale myślę że to dobre miejsce by napisać to co chcę. Do tamtej pory żyłem w błogiej nieświadomości tych wszystkich piguł. Mam 180 cm wzrostu wieczorem,21 lat,twarz 7/10,gęste włosy beż zakoli,dobre proporcje (długie nogi) i tę słynną szczękę chada. Czyli raczej definicja #oskarek tutaj
Od 2 lat żyję w szczęśliwym związku a wcześniej było wiele spotkań z Tindera. Aktualnie jestem bezrobotnym studentem gównokierunku a wcześniej jakieś gównoprace na zlecenie. Do rzeczy-pękałem ze śmiechu z tego gościa boomera puasa. Poszerzanie obręczy barkowej przy 175 cm (w miarę średniego wzrostu wg niego) i dyscyplina na brzydką twarz xDDD
Nawet nie chodziłem na siłkę,za to boks,biegi,rower i kalistenika
Powiem tyle: wszystkie laski jakie spotykałem od Tindera po irl pytały czy mam 180 cm (tzn. na żywo widziały a wyglądam na jeszcze wyższego przez proporcje i wyprostowaną postawę) i mówiły że to pierwsza rzecz na co zwracają uwagę po zdjęciu twarzy na Tinderze. Fakty są takie że gdybym był parę cm niższy odpadłbym u wszystkich z którymi się spotykałem,niezależnie nawet od mordy.
Myślałem że ten typ to jakiś odchył ale zrobiłem research co to ten cały redpill. I kisnę z jakiegoś trzymania ramy (xDDD),siłowni,barbera,peaku smv,statusu,pieniędzy,odbijania shit testów i tak dalej. To jakaś odklejona sekta.
Odpowiedźcie mi proszę:
1) Dlaczego tacy jak Carrioner,Szarpanki z życiem,DSM,Roman Warszawski robią to wszystko o czym mówi redpill i są starymi sfrustrowanymi incelami a ja nie robię NIC z tego i mam laskę tak jak moi inni koledzy?
2) Dlaczego faceci spotykają się z dziewczynami w swoim wieku (moja jest rok młodsza) a nie faceci 40 lat z dziewczynami 20 lat?